اكثر مناطق محورهاي كوهستاني حوزه استحفاظي پليس راه مازندران با مه گرفتگي همراه است و تردد وسائط نقليه به كندي صورت مي گيرد.

 

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:هم اكنون محورهاي منتهي به مناطق كوهستاني و ارتفاعات بويژه ولي آباد و گدوك مه آلود است و با توجه به تعداد زياد انواع وسائط نقليه در محورهاي مواصلاتي بويژه مناطق كوهستاني مازندران، رانندگان وسائط نقليه قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند.

سرهنگ محمدنژاد افزود: در باره وضعيت ترافيكي محورهاي مواصلاتي استان هم اظهار داشت: هم اكنون تردد انواع وسائط نقليه در محور هاي كندوان (چالوس ، كرج)، هراز، فيروزكوه و كياسر به سمت ساري به صورت عادي و روان جريان دارد.

وي به اعمال طرح محدوديت هاي ترافيكي در جاده هاي مازندران در روزهاي پاياني هفته اشاره و تصریح كرد: طرح محدوديت هاي ترافيكي در روزهاي پنجشنبه و جمعه هر هفته در محور هاي كندوان (كرج ، چالوس)، هراز و فيروزكوه در حوزه استحفاظي پليس راه استان اعمال مي شود.

وي گفت: همچنين تلفن مركز كنترل راههاي مازندران با پيش شماره ۲۱۸۲۹۳۴ - ۰۱۵۱ آماده پاسخگويي به هموطنان از آخرين وضعيت راههاي استان بطور شبانه روز است./س

برچسب ها: مه ، محور ، کوهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.