"جيم كري" كمدين محبوب اينبار قصد دارد در دنياي كتاب‌هاي كودكان گام بردارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از اي آنلاين؛ "جيم كري" اسطوره‌ي كمدي كه پيشه‌اش خنداندن تماشاگر است، حالا مي‌خواهد با انتشار كتابي، به بچه‌ها درس زندگي بدهد.

وي كه در حال حاضر در پروژه‌ي "احمق و احمق‌تر2" مراحل فيلمبردراي را مي‌گذراند، كتابي را امروز با عنوان "رولاند چه جوري مي‌چرخد؟" براي گروه سني كودك روانه‌ي بازار كرد.

به گفته‌ي "جيم كري" اين كتاب 64 صفحه‌اي داستان موجي است به نام. "رولاند" كه از روزي مي‌ترسد كه به ساحل برسد و زندگي‌اش به پايان برسد، اما وقتي عميق‌تر فكر مي‌كند مي‌فهمد كه فقط يك موج نيست، بلكه كل اقيانوس است، اين داستان پيوند ميان انسان‌ها را از طريق تشبيه انسان به موج نشان مي‌دهد.

او در نوشتن اين داستان از ترس‌هاي بچگي‌اش الهام گرفته است.

او مي‌گويد: وقتي بچه بودم، پدر و مادرم سيگار مي‌كشيدند و هميشه از اين مي‌ترسيدم كه آنها از سيگار كشيدن بميرند... اما بعد چه شد؟ فكر كردم كه اين ترس، ترسي است كه در وجود همه‌ي بچه‌ها وجود دارد؛ ترس از دست دادن و فقدان. اما وقتي بزرگتر مي‌شويم و با روشن شدن مسايل مي‌فهميم كه به همديگر وابسته‌ايم و همه يك انرژي هستيم، اينگونه ناگهان ترس از فقدان از بين مي‌رود، حداقل اين مسئله براي من كه درست بوده است.

كري درباره‌ي كتابهايش مي‌گويد: در طول داستان‌ها حس امنيت را به بچه‌ها مي‌دهيم، خوبي به شر غلبه مي‌كند. كاراكترهاي داستان هر كدام بخشي از وجود ما هستند، پس مي‌توانيم به خودشناسي هم برسيم. از قهرمان الهام مي‌گيريم و ياد مي‌گيريم چگونه نگذاريم نگراني‌ها زندگي‌مان را خراب كنند.

چگونه در موقعيتي كه از آن آگاهي نداريم پيش برويم و از نتيجه‌ي كارمان لذت ببريم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.