روزنامه هاآرتص در تحليلي به قلم "چمي شالو" حسن روحاني اذعان کرد که رئيس جمهور ايران با اقدامات ديپلماتيک خود در سازمان ملل، نخست وزير رژيم صهيونيستي را به انزوا خواهد کشيد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، به گزارش پايگاه اينترنتي اين روزنامه صهيونيستي، روحاني از سرعت و مهارت بالايي برخوردار است و با استفاده از اين توانايي ها در تلاش است روابط ايران را با غرب به ويژه با آمريکا بهبود بخشد.   

به ادعاي نويسنده، تلاش هاي روحاني به گونه اي خواهد بود که زماني که بنيامين نتانياهو، نخست وزير اسرائيل روز سه شنبه به عنوان آخرين مقام شرکت کننده در نشست مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني کند و بخواهد از روحاني سخن گويد، احتمالا خود را در حاشيه خواهد يافت. 

"شالو" در ادامه با اشاره به احتمال ديدار تاريخي محمد جواد ظريف، وزير امور خارجه ايران با جان کري، همتاي آمريکايي اش جايگزيني ظريف به جاي سعيد جليلي، دبير شوراي عالي امنيت ملي را به عنوان مسئول مذاکرات هسته اي ايران نشانه اي براي بروز تغييرات در ايران ارزيابي کرده است.   

هاآرتص افزود: روحاني اين هفته نه تنها در ساختمان سازمان ملل بلکه در مصاحبه ها و ديدارها با رسانه هاي جمعي و در سخنراني هاي جداگانه براي مستمعين مختلف ازجمله سخنراني روز پنجشنبه اش در انجمن آسيا مستقر در نيويورک ديپلماسي ايراني را نشان خواهد داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا خوان یغما
۱۲:۱۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار