پیش فروش اینترنتی بلیت های نمایش "شیش و هشت"، نوشته کوروش نریمانی و کاری از نیما دهقان، آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، علاقه مندانی که در چهار روز نخست این نمایش اقدام به پیش خرید اینترنتی کنند، می توانند از تخفیف 25 درصدی برخوردار شوند. همچنین دوستداران تئاتر برای رزرو بلیت های این اثر نمایشی، که اجرای خود را از پنجشنبه، 4 مهرماه، در تالار استاد سمندریان آغاز می کند، می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakahneh.ir/ticket مراجعه کنند.

نمایش "شیش و هشت"، داستان عاشق شدن معلمی است که جیرجیر کفش هایش مشکلاتی را برای مطرح کردن علاقه اش به وجود می آورد و ماجراهای خنده دار و کمیکی را سبب می شود.
نمایش "شیش و هشت" یک اثر کمدی است که به قلم کوروش نریمانی نوشته شده است. همچنین بر طراحی صحنه این نمایش فضایی فانتزی حاکم و اثر مبتنی بر تصاویری است که از تابلوهای نقاشی برگرفته و جان می گیرند.

فرزین صابونی، الهام کردا، سیامک صفری، جواد پولادی و هدایت هاشمی گروه بازیگران این اثر را تشکیل می دهند. نورالدین حیدری ماهر به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز و فرشاد فزونی در بخش طراحی و اجرای موسیقی با پروژه همکاری می کنند. همچنین گلناز گلشن طراحی لباس، منوچهر شجاع طراحی صحنه، یحیی پاکدل و احسان خبری مدیر صحنه، محمد گودرزیانی منشی صحنه، آوا کیایی عکاس، طراحی پوستر و بروشور کار را بر عهده دارند.

گفتنی است، این نمایش از 4 مهرماه هر شب ساعت 18:30 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.