معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از پذیرش 571 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دستیاری در سال تحصیلی جدید خبر داد.

دکتر محمود سلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد این پذیرفته شدگان زن هستند، اظهار داشت: 72 درصد پذیرفته شدگان امسال غیربومی و بقیه بومی منطقه کاشان (کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود) هستند.

وی تصریح کرد: امسال 317 دانشجو در دوره کارشناسی، 129 نفر در دوره تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دستیاری) و 100 نفر در دوره پزشکی و دندان پزشکی عمومی پذیرفته شده اند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به 53 رشته تحصیلی در دانشگاه تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه سال تحصیلی جدید از تاریخ 30/6/92 شروع می شود.

دکتر سلامی یادآور شد: جذب دانشجو امسال در رشته های کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی، روانشناسی بالینی و فیزیک پزشکی ودکتری عمومی دندانپزشکی برای اولین بار صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جذب دانشجو در شعبه بین الملل دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: امسال دانشجو در دو رشته پزشکی و پرستاری در این شعبه پذیرفته خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان ، رشد علمی در دانشگاه ها و اثر گذاری آن در جامعه و عرصه های بین المللی را از رخدادهای مهم بعد از انقلاب اسلامی عنوان کرد و فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به کلیه دانشجویان به ویژه دانشجویان ورودی جدید و خانواده هایشان تبریک گفت.

گفتنی است جشن آغاز سال تحصیلی 93 92 در دانشگاه علوم پزشکی کاشان هفته اول مهرماه و با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه دانشگاه، اعضای هیات علمی، دانشجویان جدیدالورود و خانواده های آنان برگزار می شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.