مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ جنگ تمام عیار استکبار جهانی در حوزه اقتصادی و فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران بی‌ثمر و ناکارآمدتر از جنگ هشت ساله است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر دیروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نمایشگاه رزمی، فرهنگی بدر اظهار داشت: آنچه که امروز دشمن را جری‌تر کرده تا در یک جنگ نابرابر اقتصادی بتواند اهدافش را پیاده کند قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه اقتصادی و فرهنگی است که خود عامل بازدارنده در برابر هجمه‌ها و فشارهای استکبار جهانی است.

وی گفت: امروز ملت ایران با قدرتی مضاعف‌تر و عظمتی واقعی‌تر در سایه ولایتمداری و به پشتوانه ایمان و قدرت روحی بالا دشمنان را در عرصه‌های مختلف زمین‌گیر کردند و به یقین این ملت به مانند جنگ هشت ساله استکبار جهانی را به تزلزل آورده است.

کاملی‌فر ضرورت بازگویی عظمت و اقتدار ملت ایران را در جنگ هشت ساله یادآور شد و خاطر نشان کرد: کشور ما امروز در مقابل همه هجمه‌های استکبار با تکیه بر ارزش‌های دینی و معنوی خود ایستاده و از این نبرد به یقین سربلند بیرون می‌آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به پیروزی‌های عظیم و مقتدرانه ملت ایران در جنگ هشت ساله افزود: ما در این جنگ نابرابر به رغم نداشتن تجهیزات و امکانات پیشرفته بر دشمن غلبه کردیم و اکنون که کشور این همه پیشرفت کرده به راحتی در نبرد اقتصادی و فرهنگی نیز قادر به ارائه توفیقات روزافزون هستیم.

وی به ناکامی آمریکا در حمله به سوریه اشاره کرد و گفت: در این حمله نابرابر به یقین با وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته استکبار ادبیات مقاومت و ایستادگی بر دشمن غالب می‌شد که در این زمینه به نظر می‌رسد باید روز به روز عرصه ایستادگی‌ها و ادبیات مقاومت را تقویت کرد.

کاملی فر در ادامه با بیان اینکه حماسه سیاسی تکرار حماسه مردمی در دفاع مقدس است، بیان کرد: همان‌گونه که ایرانیان در جنگ هشت ساله پاسدار ارزش‌های اسلامی و پشتیبانی رهبری صالح بودند هم اکنون نیز با ولایتمداری در مقابله با استکبار نقش پیشتازی را ایفا می‌کنند و این ایران است که در مقابل تمام زیاده‌خواهی‌های بیگانگان ایستاده استز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.