مبلغ حوزه علمیه قم و جانباز دوران دفاع مقدس در جمع کارکنان ستاد سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به بیان خاطراتی از رشادت های رزمندگان اسلام پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین رضا میرزایی که (از ناحیه قطع دو پا) در دوران دفاع مقدس جانباز شده در حسینیه آیت اله بهاءالدینی سپاه استان چهارمحال و بختیاری با تبریک هفته دفاع مقدس تصریح کرد: ایمان به هدف، تبعیت از ولایت و اقدام به موقع از خصوصیات رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی بود.
وی، به شرایط سیاسی روز اشاره کرد و به تأسی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون نرمش قهرمانانه در سیاست خارجی اظهار داشت: نرمش قهرمانانه به معنی ایستادگی بر سر مواضع اصولی انقلاب با گفتمان دیپلماتیک است.
حجت الاسلام میرزایی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب در سه بازه به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته اند.
مبلغ حوزه علمیه قم گفت: مقابله با انقلاب و سعی بر محاصره آن در مرزهای جغرافیایی، رویکرد جنگ سخت و تحریم اقتصادی به همراه جنگ نرم از جمله اقدامات دشمنان با انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.
وی افزود: دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران به خاطر مستقل بودن نظام جمهوری اسلامی از دو قطب شرق و غرب است.
حجت الاسلام میرزایی افزود: اولین باری است که در جهان نظامی به وجود آمده که با روحیه استکبار ستیزی درصدد ایجاد وحدت بین مستضعفین و مظلومان عالم است.
این جانباز 70 درصد هشت سال حماسه و ایثار در پایان به بیان خاطراتی از سال های نبرد رزمندگان  اسلام با دشمنان انقلاب اسلامی در جبهه های حق علیه باطل پرداخت./ز

 

برچسب ها: جبهه ، جانباز ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.