مشهد/

یک ریال از پول‌های بقاع متبرکه در جای دیگر هزینه نمی‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: امکان هیچ‌گونه دخل، تصرف و جا‌به‌جایی در پول‌های بقاع متبرکه وجود ندارد و یک ریال هم از پول‌های بقاع در خارج از بقاع هزینه نمی‌شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران. مشهد،حجتالاسلام حجت گنابادینژاد در همایش آموزشی توجیهی رابطان بازرسی ادارات اوقاف و امور خیریه و بقاع شاخص خراسان رضوی در بقعه بیبی شطیطه نیشابور، افزود: عوامل بازرسی باید در سطح موقوفات و بقاع حاضر شوند تا سطح کمی و کیفی امور در این زمینهها را شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: بازرسان اوقاف و امور خیریه نباید انتظار تعریف و تمجید از مردم داشته باشند، زیرا گاهی انتقادات گزنده هم سازنده هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه بازرس خوب باید آسیبها را رصد کرده و برای رفع مشکلات پیشنهاد راهحل بدهد، تصریح کرد: بازرسی ادارت اوقاف، باید محل رجوع تمام مردم باشد.

گنابادینژاد خاطرنشان کرد: بازرسی وقتی میتواند خوب عمل کند که به آنچه تلاش میشود به دیده احترام نگاه کند و در کنار نقاط مثبت، نقاط منفی و اشکالها را هم مشاهده کنند.

گنابادینژاد اضافه کرد: عملکرد تجدید اجارات اوقاف نیشابور در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل 400 درصد افزایش داشته ولی باز هم در ماموریت اجارات خود عقب هستند.

وی یادآور شد: ما در اوقاف امانتدار سرمایه و خانه اهل بیت(ع) هستیم که شامل موقوفات و بقاع متبرکه میشود.

گنابادینژاد گفت: سهم مردم از تمام دولتها در آبادانی بقاع متبرکه در طول تاریخ بیشتر بوده است/س .  


برچسب ها: دخل ، تصرف ، نداشتن ، پول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.