رسانه‌های صهيونيستي روز سه‌شنبه گزارش دادند که سفیر و اعضای هیئت نمایندگی سیاسی این رژيم همراه با یک وزیر ارشد صهيونيست که به مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعزام شده، در زمان سخنرانی روحانی از تالار بیرون خواهند رفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، قرار است رئیس جمهور ایران شامگاه سه‌شنبه، دوم مهر، به وقت نیویورک و چند ساعت پس از نطق باراک اوباما در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کند.

هیئت نمایندگی ارژيم صهيونيستي در سال‌های گذشته حضور در سخنرانی‌های رئیس جمهوری ایران را  تحریم می‌کرد.

اعلام قصد سفیر و هیئت اسرائیلی برای ترک تالار سخنرانی سازمان ملل در زمان نطق حسن روحانی در حالی است که انتظار می‌رود مقامات ارشد آمریکایی و بسیاری از کشورهای جهان در میان شنوندگان مشتاق نخستین سخنرانی رئیس جمهوری جدید ایران از تریبون سازمان ملل باشند.

یووال اشتاینیتز، وزیر اطلاعات و امور راهبردی رژيم صهيونيستي روز سه‌شنبه در مصاحبه با يديعوت آحارونوت تایید کرد که او و ران پروسور، سفیر اسرائیل در سازمان ملل، و دیگر مقامات اسرائیلی حاضر در مجمع، تالار را در زمان سخنرانی روحانی ترک می‌کنند.

در همین حال خبرگزاری رویترز از نگرانی فزاینده رژيم صهيونيستي از تماس‌ها میان روحانی و اوباما و حال ناخوش سران صهيونيست از اقبال دولت آمریکا به روحانی نوشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار