درشهريور ماه سال جاري بيش از 435نفر از شهروندان منطقه 11 از آموزش هاي زيست محيطي چهره به چهره برخوردار گشتند .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در اين آموزش ها كه با رويكرد ارتقاء روحيه مشاركت شهروندي وبا هدف توسعه اخلاق زيست محيطي با استفاده از تكنيك آموزش هاي چهره به چهره درجامعه هدف ، مشتمل بر اصناف و خانوار با  آشنايي هر چه بيشتر اقشار جامعه با محور هاي زيست محيطي رايج در زندگي انجام شد ، شهروندان با مفاهيم زيست محيطي از قبيل اهميت بازيافت و تفكيك زباله از مبدا ، آلودگيهاي محيط زيست ، استفاده صحيح از انرژي و منابع و ... آشنا شدند.

 کانکس دوام در محله مخصوص جانمایی و نصب شد


ستاد مدیریت بحران منطقه11 ، اقدام به نصب کانکس دوام در محله مخصوص( از محلات محدوده ناحیه 3) نمود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، ستاد مدیریت بحران این منطقه ، در راستای عمل به سیاستهای ابلاغی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مبنی بر استقرار کانکس های دوام درکلیه محلات شهر تهران ، اقدام به نصب کانکس نگهداری تجهیزات مورد نیاز در زمان بحران در محله مخصوص نمود.
 گفتنی است در مراحل بعدی ، این کانکسها مجهز به تجهیزات و ادوات مورد نیاز در زمان بحران خواهند شد به صورتیکه در صورت بروز بحران ، با ارسال یک پیامک از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، قفل درب کانکسها به صورت خودکار باز شده و اعضاء گروههای دوام می توانند با استفاده از تجهیزات درون کانکس به امدادرسانی مبادرت نمایند./   
برچسب ها: آموزش ، شهروند ، زیست ، محیط ، جامعه ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار