ازهر چهار نفر شاغل در اداره پلیس آلمان یک نفر زن است، با وجود این زنها در پستهای مدیریتی از مرد ها موفقتر هستند .این موضوع را آمار وزارت کشور آلمان ثابت می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، زنان در اداره پلیس با حضور به موقع سمتهای بالاتری را دریافت می کنند. گرچه از حدود 25 سال پیش زنان می توانستند در سمتهای بالا تری استخدام شوند.فقط 1.8درصد از زنان در پستهای مدیریتی هستند.
 در حال حاضر آمار زنان شاغل در شهرهاي آلماني در ده سال گذشته دو برابر شده است.سهم زنان قبلا" 0.9 درصد و در حال حاضر 1.8 درصد می باشد.
این درصد ها بیانگر حقیقتی نامطلوب است. در مجموع سهم زنان در سمتهای عالی به 1.7 درصد، درپستهای برگزیده 16.5 درصد و در شغلهای متوسط 23.2 درصد می باشد.
 پلیس های زنی که حدودا"يك سوم نگهبانان پلیس را شامل می شوند،به طور متوسط در پستهای مدیریتی استخدام می شوند.اما این واقعیت هست؛که وزارت کشور آلمان اعلام کرد،مردان بیشتر از زنان شانس ارتقاء شغلی در پستهای مدیریتی دارند.
اما مهمتر از همه هنوز هم می شود نتیجه گرفت،در حالیکه  زنان درنگهبانی زندان از سال 1987 مشغول بکارشده اند بیش از این تنها زنان در تحقیقات جنایی مشغول به کار بودند،که با مسایل خاص در ارتباط بودند./
برچسب ها: زنان ، آلمان ، پست ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار