رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در پی حادثه عصر دوشنبه در باند فرودگاه کرمان برای زائران کرمانی بازمانده یک فروند هواپیمای ماهان برای آنان جایگزین شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس اوحدی در این باره گفت: بعد از آن حادثه در باند فرودگاه کرمان یک فروند هواپیمای ماهان جایگزین شد و ساعت 23 به وقت مدینه و 23.30 دقیقه به وقت کرمان زائران جا مانده از پرواز را به مدینه منوره منتقل کرد.

وی در خصوص این حادثه گفت: هواپیمای 747 شرکت هواپیمایی ماهان به شماره پرواز 5070 کرمان به مقصد مدینه منوره ساعت 15.15 روز دوشنبه اول مهر ماه قبل از برخاستن از باند فرودگاه دچار نقص فنی شد که به لطف خداوند با مهارت خلبان آن کنترل شده و تمامی مسافران به سرعت پیاده شدند.

اوحدی به تعداد آسیب دیدگان اشاره کرد و اظهار داشت: در اثر ضربه ناشی از توقف هواپیما یازده تن از سرنشینان مسن دچار آسیب دیدگی شدند که بلافاصله به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده و به وضعیت جسمانی آن ها رسیدگی شد بعد از بررسی های اولیه سه نفر از این سرنشینان  مرخص و به کاروانشان پیوستند و سه نفر دیگر از این زائران نیز در حال مرخص شدن هستند.

وی خاطر نشان کرد: سایر سرنشینان حادثه دیده این پرواز زائران کرمانی نیز تحت درمان قرار دارند و امیدواریم تا چند روز دیگر موقعیت اعزام به عربستان را بیابند./

برچسب ها: حج ، زائران ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار