علي اصغر پور مقدم برخي تيم ها مدارك خود را كامل ارسال نكرده اند و ما مجبور شديم سوپر ليگ را مدتي به تاخير بياندازيم.

علي اصغرپور مقدم مسئول كميته مسابقات هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: قرار بود رقابت هاي ليگ برتر بانوان سوپر ليگ از پنجم مهر استارت بخورد كه به خاطر عدم ارسال مدارك برخي تيم ها و ناقص بودن آن ها مدتي اين مسابقات را به تاخير بياندازيم.
 
وي تصريح كرد: براي ورودي امسال تيم هاي بانوان به ليگ برتر 14 ميليون در نظر گرفته ايم و بخشي از اين مشكلات نيز به منابع مالي برمي گردد.  
 
پورمقدم در ادامه گفت: در صورتي كه مواضع موجود جهت برگزاري سوپر ليگ برداشته شود در نظر داريم اواخر مهر سوپر ليگ را آغاز كنيم.  
 
وي تاكيد كرد: تعداد تيم هاي حاضر در ليگ 92 نيز مانند سالهاي گذشته 8 تيم خواهد بود البته ممكن است كمي بالا و پايين شودو تعداد تيم ها تغيير كند.
 
پورمقدم گفت: هر چه مسابقات ليگ به موقع برگزار شود در زمان مناسب نيز به پايان مي رسد و كارايي لازم را دارد و عملكرد بهتري ارائه مي شود.
 
وي در خصوص ليگ 92 مردان گفت: ليگ امسال آقايان يكي از قوي ترين و پوياترين ليگهاي كشوررا مي دانم و رقابتها به صورت منظم و مرتب برگزار مي شود و در سال جاري با نخستين بار پيش نويس برنامه هاي ليگ براي نيم فصل ارائه شده است و ديدارها با ترتيب و با نظم خاصي برگزار مي شود.  
 
پورمقدم عنوان كرد: اگر به تيم هاي ليگ برتر و امتيازات آنها نگاه كنيم تمامي تيم ها هم امتياز هستند به غير از سبزه وار و در يك سطح بازي مي كنند و از نظر امتيازات به هم نزديك هستند و به گفته سرمربيان تيم ها رقابتها به دوراز حاشيه و در كمال آرامش برگزار مي شود و تيم ها راضي هستند و مشكل خاصي نيست.  
 
وي افزود: اين عوامل باعث مي شود كه تيم ها با خيال راحت كار خود را انجام دهند و بهتر نتيجه بگيرند.  
 
وي در پايان خاطر نشان كرد: اين هفته نيز پيكارهاي ليگ برتر انجام مي شود و 5 بازي برگزار خواهد شد و سبزوار صدرنشين از مس فلاورجان پذيرايي خواهد كرد و تهران نيز ميزبان نيروي زميني و كاسپين مي باشد و بقيه ديدارها نيز در شهرهاي مختلف صورت خواهد گرفت. /آق

برچسب ها: لیگ ، بانوان ، مدارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار