نماینده ولی فقیه در بوشهر گفت: نیروگاه اتمی بوشهر آغاز راهی است برای کار عظیم و علم ایران و جهان اسلام که در آن ضمن خود کفایی علم به مرجعیت علمی دست پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اعزامی بوشهر آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در بوشهر در مراسم تحویل موقت نیروگاه اتمی بوشهر گفت: این نیروگاه نماد اقتدار علمی جوانان این سرزمین است که حاصل توانمندی و تلاش همراه با ایمان و توکل آن ها است. 
 
وی افزود: نیروگاه اتمی بوشهر آغاز راهی است برای کار عظیم و علم ایران و جهان اسلام که در آن ضمن خود کفایی علم به مرجعیت علمی دست پیدا می کند و این خواسته و نگاه مقام ومعظم رهبری است. 
 
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: ساخت نیروگاه اتمی بوشهر همکاری صمیمانه بین دو کشور ایران و روسیه است که یک تحول ایجاد کرد و جهان سلطه در مقابل این اتحاد تحمل ندارد لذا سعی دارد اخلال ایجاد کند. 
 
وی افزود: باید کشورهایی که از این علم سلاح آفریدند بدانند که همیشه منفور است و نیروگاه اتمی بوشهر نخل سرفرازی،  اقتدار، صلح، سلام به جهانیان است. 
 
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم جمهوری اسلامی ایران در رشد و توسعه علم و فناوری موفق باشد. 
 
اضافه می شود مراسم تحویل موقت نیروگاه اتمی بوشهر به بهره بردار ایران عصر امروز با حضوررئیس سازمان انرژی اتمی، وزیر نیرو برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در مکان انرژی اتمی بوشهر برگزار شد.  

انتهاي پيام/
برچسب ها: نیروگاه ، اتمی ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار