دبیر فدراسیون کاراته فیلیپین که به همراه تیم ملی این کشور به ایران آمده، با حضور در هیئت کاراته استان تهران با محمد مهدی عطایی، سرپرست این هیئت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تیم ملی کاراته فیلیپین که با هماهنگی فدراسیون کاراته کشورمان برای برپایی اردویی دو ماهه به ایران آمده است، در سالن شهیدکبکانیان حضور یافته و با ملی پوشان نوجوان و جوان به تمرین پرداخت و پس از پایان تمرینات به همراه مربی ایرانی اش ( پروین فر) و دبیر فدراسیون فیلیپین در محل هیئت کاراته استان حضور یافتند و با سرپرست هیئت دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دبیر فدراسیون کاراته فیلیپین ضمن قدردانی از فدراسیون کاراته ایران بخاطر همکاری در برپایی این اردو، اظهار داشت: برای ما تجربه بزرگی است در کشوری اردوی آمادگی تیم ملی مان را برگزار می کنیم که یکی از قدرتهای برتر قاره آسیا و جهان است. وی ابراز امیدواری کرد که با حضور مربی ایرانی شان و برگزاری چنین اردوهایی تیم ملی کاراته کشورش بتواند بخوبی پیشرفت کند و در رقابتهای مهم قاره ای سهمی از مدالها توزیع شده داشته باشد. دبیر فدراسیون کاراته فیلیپین ضمن ابراز خرسندی از حضور تیم ملی کشورش در ایران، از تیم منتخب کاراته استان تهران برای اردوی مشترک در فیلیپن دعوت بعمل آورد.



در این دیدار محمدمهدی عطایی نیز ضمن خوش امدگویی به دبیر فدراسیون فیلیپین و اعضای تیم ملی کاراته این کشور، گفت: بسیار خوشحالیم میزبان تیمی هستیم که از یک مربی ایرانی بهره می جوید. وی افزود: در حال حاضر بسیاری از کشورهای آسیایی از مربیان ایرانی استفاده می کنند که خوشبختانه همگی شان نیز در کار خود موفق هستند. سرپرست هیئت کاراته استان تهران خطاب به ملی پوشان کاراته فیلیپین گفت: شما امروز در کشوری حضور دارید که کاراته کاهایش بخاطر تکنیک وتاکتیک بالایشان مورد توجه همه قرار دارند و من امیدوارم بحضورتان در ایران سبب ارتقای سطح فنی تان شود.

عطایی در خاتمه حرفهایش گفت: هیئت کاراته تهران در حد توان خود در مدت حضور تیم ملی کاراته فیلیپین کمک و مساعدت لازم را خواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار