مخالفان بحريني ساکن در لندن با برگزاري تظاهراتي اعتراض آميز روبروي ساختمان دولت انگليس خواستار متوقف شدن حمايتهاي مقامات انگليسي از نظام بحرين شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني «اللؤلؤه» ؛  شرکت کنندگان در اين تظاهرات مردمي شعارهايي سر دادند که طي آن از مقامات انگليسي خواستند حمايتهاي بي حد و حصر سياسي خود را از نظام بحرين متوقف کنند.

شايان ذکر است اين اعتراضات مردمي به دليل احترام ننهادن مسئولان دولت بحرين به حقوق بشر در اين کشور است . زيرا نظام بحرين حقوق ملتي بي دفاع را در اين کشور زير پا مي گذارد . اين در حالي است که به رغم ادعاي دولت انگليس در دفاع از  ارزشهاي انساني و قوانين و معيارهاي بين المللي ، اين اقدامات نظام آل خليفه با هيچيک از موارد ذکر شده تطابق و همخواني ندارد. 

شرکت کنندگان در اين تظاهرات پرچمهاي بحرين و پلاکاردهايي را که خواسته هاي مردم بحرين با زبان انگليسي بر روي آنها نوشته شده بود با خود حمل کرده بودند تا شهروندان انگليسي را از حوادث بحرين و مشکلات و درد و رنجهاي مردم اين کشور و آنچه از عمليات سرکوب ضد آنها از سوي دولت بحرين صورت مي گيرد اطلاع دهند.
برچسب ها: بحرین ، خلیفه ، لندن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار