کادرفنی سرپرستی و پزشکی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران در پیامی از آلمان صعود تیم ملی فوتبال ساحلی را به جمع 8 تیم برتر جهان تبریک گفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کادرفنی و سرپرستی و پزشکی و بازیکنان تیم ملی زیر17 سال صعود تیم ملی فوتبال ساحلی را به جمع 8 تیم برتر جهان به آنها تبریک گفتند و برای تیم ملی فوتبال ساحلی که برای اولین بار در ناریخ فوتبال ساحلی توانسته است از مرحله گروهی به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند، در بازی مرحله یک چهارم نهایی، آرزوی موفقیت کردند.

در این پیام آمده است: راهیابی به جمع 8 تیم برتر جهان کار ساده ای نبود و شما ساحلی بازان که در یک سال اخیر با تمرینات فشرده و پشت سر گذاشتن روزهای سخت، توانستید به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کنید، لیاقت دارید که در جمع 4 تیم برتر جهان قرار بگیرید. امیدواریم در بازی مرحله یک چهارم حریفتان را شکست دهید و به جمع 4 تیم برتر جهان برسید و در آن مرحله هم برای فوتبال ساحلی ایران افتخار بیافرینید. همه اعضای کادر فنی سرپرستی رسانه ای و پزشکی تیم ملی نوجوانان ایران در آلمان پیگیر اخبار تیم ملی ساحلی هستند و برای شما در جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی بهترین آرزوها را دارند.»

لازم به ذکر است بازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و اوکراین را تنی چند از اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال نوجوانان از طریق اینترنت به صورت زنده نگاه کردند و این در حالی بود که بازی به وقت آلمان، ساعت 5:30 صبح بود./زر
برچسب ها: تبریک ، فوتبال ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.