فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 4 از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و ورشی در هفته دفاع مقدس خبر داد وگفت: در این هفته بزرگترین نمایشگاه فرهنگی، رزمی و دفاعی در بوستان پلیس بر پا می شود.


مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه بزرگ فرهنگی و رزمی دفاع مقدس با عنوان یاد یاران شامل تجهیزات رزمی و دفاعی و دستاوردهای بسیجیان، در بوستان پلیس، ضلع شمالی بزرگراه شهید زین الدین به مدت یک هفته بر پا می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 4 در ادامه از بر پایی نمایشگاه دیگری در ساختمان مرکزی منطقه 4 خبر داد و ادامه داد: نمایشگاه عکس و کتاب و نمایش فیلم های مستند با موضوع دفاع مقدس دیگر نمایشگاهی است که در هفته دفاع مقدس بر پا شده و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

کریمی در ادامه با اشاره به برگزاری هفتمین یادواره شهدای منطقه 4 اظهار داشت: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهیدان و تجدید خاطرات حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس، یادواره شهدای محلات 20 گانه منطقه در روز سه شنبه 2 مهر در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.

وی اضافه کرد: به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تقویت توان دفاعی بسیجیان بویژه اعضای شورا و گردان عاشورا و فرماندهان نواحی، مسابقات تیر اندازی در این هفته برگزار می شود.

کریمی خاطر نشان کرد: زیارت قبور شهدای امام زاده پنج تن لویزان، هماهنگی با سازمان انتقال خون جهت خونگیری از کارکنان و دیدار با خانواده های معظم شهدای منطقه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

برچسب ها: معظم ، عاشورا ، گردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار