شورای برون مرزی موافقت خود با اعزام تیم ملی بیس بال به مسابقات غرب آسیا را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تیم ملی بیس بال کشورمان  آذر ماه سال جاری مسابقات قهرمانی غرب آسیا را در پیش دارد. شورای برون مرزی وزارت ورزش موافقت خود را با حضور اعزام تیم ملی بیس بال کشورمان به این مسابقات اعلام کرده است.

گفتنی است: مسابقات قهرمانی غرب آسیا به میزبانی کشور پاکستان و از 4 تا 11 آذر ماه سال جاری با حضور تیم های قدرتمند برگزار می شود.

کیوان صفائیان دبیر ا نجمن بیس بال و سافت بال در خصوص موافقت شورای برون مرزی و اعزام تیم ملی به مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ما گفت: انجمن بیس بال و سافت بال پیشتر درخواست موافقت شورای برون مرزی در خصوص اعزام تیم ملی به مسابقات را به مجموعه مذکور ارسال کرده است.
خوشبختانه مسئولان مسئول در شورای برون مرزی با اعزام ملی پوشان بیس بال به مسابقات غرب آسیا موافقت کرد.

وی ادامه داد: نیمی از هزینه های اعزام ملی پوشان به مسابقات غرب آسیا بر عهده فدراسیون انجمن های ورزشی است. 50 درصد الباقی طبق برنامه ی طراحی شده بر عهده انجمن بیس بال و سافت بال است. البته انجمن از طریق جذب اسپانسرهای قدرتمند هزینه مذکور را تامین کرده است.

صفائیان افزود: دوره برگشت منطقه شمال لیگ از فردا سه شنبه دوم مهر در شهرستان سمنان برگزار می شود. مسابقات تا پنجم ادامه دارد. مسئولان انجمن قصد دارند در پایان مسابقات نفرات برتر را انتخاب و جهت به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

وی افزود: تیم های قم، سمنان،‌ تهران و خراسان رضوی در رقابت های دوره برگشت منطقه شمال در سمنان به مصاف یکدیگر می روند.

در پایان دو تیم برتر از منطقه شمال با دو تیم برتر از منطقه جنوب دیدار نهایی برگزار می کنند و درنهایت تیم قهرمان این دوره از رقابت ها مشخص می شود./مح

 

 

 

برچسب ها: قدرتمند ، پاکستان ، مجموعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار