منصوری گفت: جنگ تحمیلی ایران شبیه ترین جنگ به واقعه کربلا بود و چهره های نورانی این جنگ بر تارک دانشگاه علوم پزشکی تهران می درخشند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران دکتر منصوری رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم تودیع خود ضمن تشکر از همکاری هیئت رییسه این دانشگاه در طول مدت فعالیتش افزود: اعتبار بین المللی و ارتقای علمی کنونی کشور را مدیون شهدا هستیم ضمن اینکه جنگ تحمیلی شبیه ترین جنگ به واقعه کربلا بود و انتقال افتخارات دلاوران این جنگ به نسل های بعد مهم ترین وظیفه ما است.
 
وی در ادامه یادآور شد: بسیاری از استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران از چهره های نورانی این جنگ بودند که بر تارک دانشگاه می درخشند.


 
منصوری با اشاره به اینکه تمایلی برای حضور دایم در سمت ریاست این دانشگاه نداشته است اذعان داشت: تغییر مدیریت از جمله نگرانی بسیاری از همکاران در این دانشگاه بود ولی آنچه مسلم است ثبات مدیریت از ویژگی های مهم این دانشگاه است و تغییر مدیریت هیچ اختلالی در روند اجرای برنامه های این دانشگاه ایجاد نمی کند ضمن اینکه در این مدت اگر اقدام موثری انجام شده حاصل تلاش همه ی اعضای این دانشگاه بوده و اگر اشکالی نیز وجود داشته به دلیل نوع مدیریت بنده بوده است./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، علوم ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار