معاون حقوقي باشگاه سپاهان در خصوص شكايت باشگاه سپاهان از علي دايي گفت: ما شكايتمان را تقديم سازمان ليگ كرديم تا كميته انضباطي را ارجاع كنند.

جازان  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ افزود: علي دايي اسطوره فوتبال ايران صحبت‌هايش به طور مستقيم و غيرمستقيم به داور و هم به باشگاه سپاهان مربوط است به خاطر همين ما از اين مربي شكايت كرديم.

معاون حقوقي باشگاه سپاهان در مورد اظهارات معاون حقوقي پرسپوليس گفت: سالاركيا در مورد شكايت باشگاه سپاهان از گفته‌هاي رويانيان در مورد يك باشگاه صنعتي نظر مشابهي داشت، به هر حال علي دايي بايد رودررو الفاضي بيان مي‌كرد تا سالاركيا آن را قبول مي‌كرد، اذهان عمومي و فوتبالدوستان مواقفند كه گفته‌هاي دايي توهين به باشگاه سپاهان بود.

وي عنوان كرد: ما از منظر حقوقي مسايل مطرح شده توسط دايي را تهمت، افترا و تشويش افكار عمومي مي‌دانيم، كميته انضباطي بايد اتهامات وارده توسط دايي را رسيدگي كند.

معاون حقوقي سپاهان گفت: به طور طبيعي ارجاع پرونده شكايت ما از سازمان ليگ به كميته انضباطي چند روز طول مي‌كشد. مسئولان كميته انضباطي هم درست بيان كردند كه هنوز شكايت ما به دستشان نرسيده است.

وي در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم علي دايي از اين الفاظ ديگر استفاده نكند چرا كه شأن دايي بالاتر از مطرح كردن اين صحبت‌ها است. ما تمام تلاشمان را مي‌كنيم تا از كيان باشگاه دفاع كنيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار