رئیس سازمان آموزش فنی و حرفها ی کشور گفت: بیش از 5 ده تجربه در آموزش های مهارتی و وجود همکاری های گسترده بین المللی نشان دهنده قابلیت این سازمان در تحقق دیپلماسی مهارت است.

 کوروش پرندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قابلیت های لازم را برای تحقق دیپلماسی مهارت دارد که از جمله آن ها می توان به وجود پورتال جامع مهارت آموزی کشور، ظرفیت ورود و گزارش گیری بیشتر از دو میلیون مهارت آموز در سال و برخورداری از نیروهای متخصص در حوزه آموزش های مهارتی اشاره کرد.
وی افزود:
هم چنین دارا بودن بیش از پنج ده تجربه در آموزش های مهارتی و تجارب موفق، همکاری بین المللی از جمله همکاری با یونسکو، مرکز منطقه ای علوم و انتقال فناوری اتحادیه همکاری های کشورهای حاشیه اقیانوس هند از دیگر مواردی است که نشان می دهد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از قابلیت های لازم برخوردار است.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد:
در اجرای دیپلماسی مهارت زمینه های از تعاملات بین المللی نظیر تبادل مربیان آموزش های مهارتی به منظور ارتقای مهارت های آنها تبادل تجربه در زمینه طراحی ساختار نظام آموزش مهارتی و تبادل تجربه در زمینه تولید و تدوین منابع آموزشی مشخص شده است./مه
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار