هواشناسي حاكي از آسماني صاف است و انتظار مي رود شاخص كيفيت هوا تا ظهر در شرايط ناسالم براي گروه هاي حساس باقي بماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، بر اساس اطلاعات رسيده از ايستگاه هاي سنجش آلودگي هواي شهر تهران از ميزان غلظت آلاينده هاي منواكسيد كربن و دي اكسيد گوگرد نسبت به روز گذشته در همان ساعت كاسته و ميزان غلظت آلاينده هاي ازن و ذرات معلق كمتر از يك دهم ميكرون و ذرات كمتر دو و نيم ميكرون افزوده شده است.

بر اساس گزارشات: ميانگين غلظت آلاينده ذرات معلق كمتر از دو و نيم ميكرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص كيفيت هوا هم اكنون در شرايط ناسالم براي گروه هاي حساس مي باشد.

گزارش هواشناسي حاكي از آسماني صاف است و انتظار مي رود شاخص كيفيت هوا تا ساعات ظهر در شرايط ناسالم براي گروه هاي حساس باقي مي ماند.

گزارشات حاكي از آن است، اثرات بهداشتي آلاينده ذرات معلق كمتر از دو و نيم ميكرون براي گروه هاي حساس، افزايش احتمال علائم تنفسي در افراد حساس شديد بيماري قلبي و ريوي، مرگ و مير زودرس در افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي و ريوي، مرگ و مير زودرس در افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي ريوي و افراد مسن خطرساز است.

 در پايان توصيه مي شود: در اين شرايط ناسالم گروه هاي حساس (بيماران قلبي عروقي، سالمندان و كودكان) فعاليت هاي طولاني مدت را در فضاي باز كاهش دهند./ع2

برچسب ها: تهران ، آسمان ، قلبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار