فراخوان دومین اکسپوی عکس تهران منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، اکسپوی عکس تهران 92 توسط نگارخانه شمس و با همکاری خانه هنرمندان ایران 29 آذر تا 9 دی 1392 در گالری های خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

بر اساس مقررات برگزاری اکسپوی عکس تهران 92 هر هنرمند می تواند پنج اثر عکاسی از جدیدترین آثار خود را از اول تا 15 مهر به آدرس الکتریکی mail_shamsgallery@yahoo.com ارسال نماید.

متقاضیان باید فایلWord  بیوگرافی فارسی و لاتین خود را در پنج خط، عنوان فارسی و لاتین عکس، ابعاد، تاریخ عکاسی و ویرایش عکس را به همراه فرم تکمیل شده هنرمند ارسال نمایند.

بزرگترین ضلع نباید بیشتر از 18 سانتیمتر باشد. همچنین رزولوشن 300 DPI و فرمت JPEG یا TIFF و مد رنگی   CMYK از دیگر مشخصات عکس های ارسالی است.

بر اساس قوانین اکسپو برگزار کننده از پنج اثر ارسالی توسط هنرمند، یک اثر را جهت نمایش و فروش در اکسپو انتخاب می کند. همچنین قیمت گذاری آثار جهت فروش در اکسپو بر عهده گالری شمس و با هماهنگی هنرمند است و کمیسیون فروش آثار، 40 درصد از فروش خواهد بود.

همچنین سوژه آثار ارسالی آزاد بوده و آثار ارسالی جهت شرکت در نمایشگاه محدودیت سایز ندارند، اما فرم یا قاب اثر منتخب باید متناسب و قابل ارائه باشد.

اثر منتخب (با قاب، شاسی و آویز) باید از 23 تا 25 آذر ساعت 9:30 تا 18 تحویل دبیرخانه شود و پس از اتمام اکسپو، هنرمندانی که آثارشان به فروش نرسیده باید ظرف مدت یک هفته برای دریافت اثر خود به دبیرخانه مراجعه نمایند.

علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند جهت اطلاعات بیشتر به دبیرخانه اکسپو به نشانی فرمانیه، خیابان سعیدی، کوچه مهمانکده، شماره 12 ، گالری شمس مراجعه و یا با شماره تلفن: 26132341 تماس حاصل کنند.

آثار پذیرفته شده در دومین اکسپوی عکس تهران 29 آذر تا 9 دی 1392 در گالری های خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر به نمایش در می آید./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار