رييس و اعضاي هيأت مديره مركز امور وكلا و مشاوران حقوقي قوه قضاييه در استان اصفهان با رييس كل دادگستري استان اصفهان ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، در اين ديدار رييس كل دادگستري استان اصفهان خطاب به ميهمانان بر تحقق اهداف قوه قضاييه در فلسفه طراحي و راه اندازي اين مركز تأكيد وخاطر نشان كرد: فراموش نكنيد هدف تأسيس مركز امور مشاوران و وكلاي قوه قضاييه سهل و آسان تر شدن دسترسي عموم مردم به وكيل ، افزايش سطح آگاهي حقوقي مردم و كمك به افراد بي بضاعت كه امكان در اختيار گرفتن وكيل را ندارند مي باشد.

احمد خسروي تاکید کرد: بايد بهوش باشيد كه هرگز از اين اهداف عدول نكنيد كه اگر چنين شود خلاف سوگندي كه ياد نموده ايد عمل كرده اید.
وي آموزش مستمر را به جهت به روز بودن ظرفيت علمي وكلا ، خواستار شد و بيان داشت : وكيل بايد مسلط به مباني حقوق باشد و در جذب وكلا به لحاظ بار علمي بايد نهايت دقت صورت پذيرد و از جذب افراد كم مايه علمي خودداري شود.
رييس كل دادگستري استان اصفهان در پايان راه اندازي برنامه هاي جهادي در زمينه آگاه سازي و معاضدت حقوقي به مردم را از طريق اعزام وكلا و كارشناسان مجرب به مساجد و محافل عمومي توصيه و تصريح نمود : اين حركت خداپسندانه علاوه بر اجر اخروي جلب اعتماد عمومي را به دنبال خواهد داشت/س.

برچسب ها: اصفهان ، رییس ، کل ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.