بازي در مجموعه تلويزيوني «شب شيشه‌اي» در سي‌ويكمين جشنواره فيلم فجر از سوي نويسنده كار به من پيشنهاد داده شد.

كامران تفتي بازيگر مجموعه تلويزيوني «شب شيشه‌اي» درخصوص ايفاي نقش در اين اثر به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در سي و يكمين دوره جشنواره فيلم فجر عليرضا مسعودي نويسنده «شب شيشه‌اي» در مورد اين مجموعه با من صحبت كرد و فيلمنامه «شب شيشه‌اي را در اختيارم قرار داد.

وي افزود: پس از خواندن فيلمنامه با كمال ميل بازي در اين مجموعه را پذيرفتم و پس از پايان «ستاره حيات» جلوي دوربين مسعود رشيدي قرار گرفتم.

تفتي در مورد اين مجموعه اظهار داشت: مجموعه تلويزيوني «شب شيشه‌اي» در 6 قسمت نوشته شده و قصه‌اي بسيار روان و شيريني دارد كه فكر مي‌كنم اين فيلم خيلي بيشتر جاي كار داشت اما به دليل كمبود حوصله مخاطب مجبور به خلاصه شدن مجموعه شده‌اند.

وي در ادامه در مورد ارتباطش با بازيگران تصريح كرد: بازي در يك مجموعه يك كار گروهي است و تمامي بازيگران براي به ثمر رسيدن اين مجموعه تلاش مي‌كنند و من از همبازي شدن با اين بازيگران به خصوص احمد نجفي پيشكسوت اين عرصه بسيار لذت بردم.

تفتي در مورد نقش خود در اين فيلم عنوان كرد: عادل در اين مجموعه در شرايط خاصي قرار دارد و تلاش مي‌كند تا با استفاده از يك موقعيت خوب شرايط اقتصادي خود را بهبود بخشد اين فرد انرژي بسياري در وجودش نهفته است كه فرصتي براي بروز آن پيدا نمي‌كند.

وي ادامه داد: به شدت با اين شخصيت ارتباط برقرار كردم و از ايفاي اين نقش لذت بردم و سعي كردم نسبت به اين شخصيت وفادارانه ايفاي نقش كنم.

تفتي در مورد كارگردان اين مجموعه ادامه داد: مسعود رشيدي كارگردان امتحان پس داده‌ي عرصه هنر است كه بسياري از كارگردانان امروز دستيار وي بودند، كارگردان «شب شيشه‌اي» را خارج از شلوغي‌ها خرج‌هاي اضافي فيلم‌هاي امروز و در شرايطي كلاسيك توليد كرد كه بسيار كارگرداني ارزشمند است.

گفتني است،در اين مجموعه تلويزيوني بازيگران ديگري چون احمد نجفي، سارا خوئيني‌ها، مهدي  سلوكي، شهرام عبدلي، داريوش سليمي و عباس موسوي حضور دارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار