با تأیید سرپرست تیم بسکتبال نیروی زمینی تصمیم این تیم برای حضور در سوپر لیگ جدی است و تمام سربازان لیگ باید به نیروی زمینی ملحق شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نمایندگان تیم بسکتبال نیروی زمینی در جلسه اولیه سوپر لیگ شرکت کردند اما همچنان بسیاری حضور این تیم در فصل آینده لیگ را قطعی نمی دانستند.

سیف اله حیدر پور سرپرست تیم در این مورد توضیح می دهد: از آنجایی که بودجه تیم مشخص نبود تا قبل از جلسه لیگ هم از حضور 100 درصد تیم مطمئن نبودیم اما با مدیر عامل باشگاه صحبتهای نهایی را انجام دادیم و حالا حضورمان در لیگ برتر حتمی است.

حضور نیروی زمینی در لیگ هزینه ای را برای این باشگاه در پی ندارد چرا که بازیکنان سرباز دوران خدمت خود را در این تیم می گذارند.

سرپرست نیروی زمینی تأکید می کند: نامه ای به فدراسیون بسکتبال فرستادیم تا بر اساس مصوبه وزارت ورزش و جوانان تمام بازیکنان بزرگسال و جوان سرباز را دراختیار ما بگذارند .اگر این بازیکنان را به ما بدهند تیم بسیار خوبی حتی در حد پنج تیم اول خواهم داشت.

*دانشگاه آزاد و مهرام چند بازیکن سرباز دارند

وی اضافه کرد: رعایت این قانون بستگی به مساعدت فدراسیون دارد که در لیگ دسته اول هم تیم ما را همراهی می کرد. در حال حاضر تیم های دانشگاه آزاد و مهرام چند بازیکن سرباز دارند و برخی بازیکنان تیمهای دیگر هم با اتمام دوره دانشگاه مشمول سربازی هستند.

محمد حسن زاده، فرید اصلانی، امیر صدیق و سجاد مشایخی به همراه چند بازیکن دیگر از سربازان مورد توجه نیروی زمینی هستند.

حیدرپور می گوید: بر اساس مصوبه اداره کل ورزش و جوانان کسانی که سرباز می شوند حق عضویت در باشگاههای دیگر را ندارند مگر اینکه در یک لیگ تیم نظامی وجود نداشته باشد اما حالا که حضور نیروی زمینی قطعی شده و این باشگاه پایگاه قهرمانی بسکتبال در نیروهای مسلح است بازیکنان سرباز باید به تیم ما منتقل شوند و اگر نیازی به آنها نباشد با رضایتنامه ستاد کل نیروهای مسلح، به باشگاه های دیگر ملحق شوند.

*مشحون هم به ما قول همکاری داد

وی تأکید می کند: با مشحون رئیس فدراسیون و مکری رئیس کمیته مسابقات صحبت کرده ایم و آنها اطمینان داده اند که به بازیکنان سرباز مجوز بازی در تیم دیگری را نمی دهند اما در این میان عده ای هم سوء استفاده کرده و قصد دارند از طریق دیگری بازیکنان سرباز را در تیم خود نگه دارند. با این شرایط باید نیروی انتظامی دانشجو بودن بازیکنان را تأیید کند تا قانونی بودن آنها اثبات شود.

*با نیکو رفتار و شاهین طبع صحبت کردیم

سرپرست نیروی زمینی در مورد سرمربی این تیم توضیح می دهد: همان کادر فنی سال قبل را در تیم خود حفظ می کنیم اما چون لیگ برتر حساسیت های خود را دارد صحبت هایی با نیکورفتار و شاهین طبع کردیم که شاهین طبع با تیم دانشگاه آزاد به توافق رسیده و اگر نیکورفتار به قشم یا تیم دیگری ملحق نشود به احتمال زیاد با حضور وی در سوپر لیگ شرکت می کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار