سرپرست تیم سپاهان گفت: اگر لیگ فوتبال ما، لیگی حرفه ای است پس باید حرفه ای هم فکر کنیم طبق نظریه ی فیفا اشتباهات داوری بخشی از فوتبال ما است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دو تیم پرسپولیس و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر سیزدهم خلیج فارس به مصاف یکدیگر رفتند و هواداران این دو تیم شاهد بازی پر حاشیه ی این دو تیم در روز جمعه بودند.

 قبل از دیدار این دو تیم، بازی پرسپولیس و سپاهان یکی از جذاب ترین بازی های لیگ برتر سیزدهم معرفی می شد اما بعد از  بازی و شکست دو بر صفر پرسپولیس این بازی به مهم ترین حادثه ی هفته دهم لیگ برتر سیزدهم تبدیل شد در دقیقه دوم میثم حسینی با کارت قرمز محسن قهرمانی زمین را ترک کرد و پرسپولیس 10 نفره به بازی  ادامه داد.

 تیم سپاهان با برد این بازی 18 امتیازی شد و به رده ی دوم جدول لیگ صعود کرد.

 فرامرزی در خصوص وضعیت تیمش گفت: دیروز بازیکن های ما تمرینات و ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشتند خوشبختانه بعد از بازی نتیجه بخش با پرسپولیس ، تیم ما از شرایط روحی بسیار خوبی برخوردار است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان داوری باید در خصوص داوران و اشتباهاتشان نظر بدهد اما نظر کلی من در خصوص داوری لیگ این است که اگر لیگ فوتبال ما، لیگی حرفه ای است پس باید در خصوص آن حرفه ای هم فکر کرد و نظر داد.

اعتقاد من این است که باید اشتباهات داوری را پذیرفت در بازی های قبلی پنالتی هایی به ضرر ما گرفته شد اما با این حال به نظر داور احترام گذاشته شد و پنالتی های را پذیرفتیم.

طبق نظریه ی فیفا هم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است

فرامرزی همچنین در خصوص دیدار روز جمعه سپاهان با ذوب آهن گفت: دقیقا شرایطی که در بازی پرسپولیس داشتیم در دیدار با ذوب آهن حاکم خواهد بود و حساسیت بازی با ذوب آهن کمتر از حساسیت دیدار ما با پرسپولیس نخواهد بود.

بازیکن ها هم به خوبی از حساسیت این بازی و از جایگاه تیمشان در جدول آگاهی دارند.

ذوب آهن هم تیمی است که در لیگ روند مثبت و رو به رشدی داشته است و از نظر من این بازی یکی از دیدارهای حساس لیگ به شمار می رود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار