عضو حقيقي شواري عالي فضاي مجازي با اشاره به تعيين سرپرست براي اين شورا گفت: جلسه‌اي براي تغيير دبير شواري عالي فضاي مجازي و تعيين سرپرست براي اين تشکيل نشده است.

رسول جليلي؛ عضو حقيقي شواري عالي فضاي مجازي در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا براي براي تغيير دبير شوراي عالي فضاي مجازي و تعيين سرپرست براي اين شورا جلسه‌اي با حضور اعضا تشکيل شده است يا خير اظهار داشت: جلسه‌اي تا‌کنون در اين رابطه تشکيل نشده است.

وي يادآور شد: درخواستي هم براي تشکيل اين جلسه نبوده است.

لازم به يادآوريست 30 شهريور ماه طي حكمي از سوي رئيس‌جمهور، وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان "سرپرست مركز ملي فضاي مجازي و سرپرست دبيرخانه شوراي عالي فضاي مجازي" تعيين شد.

اين در حاليست كه رئیس‌جمهور بعنوان رییس شورایعالی فضای مجازی موظف است طبق آیین‌نامه، حداقل هر 4 هفته یک بار نسبت به برگزاری جلسه شورا اقدام كند، امری که با وجود گذشت حدود شش هفته از آغاز به کار دولت جدید، تاکنون صورت نپذیرفته است.
 
همچنين ماده 2 آیین‌نامه داخلی شورای عالی فضای مجازی که به تصویب شورای عالی رسیده و پس از استحضار رهبر معظم انقلاب در روزنامه رسمی نیز به چاپ رسیده است، تاکید می‌کند: «دبیر شورا که ریاست مرکز را نیز بر عهده خواهد داشت، با پیشنهاد رئیس شورا و بر اساس نظر موافق اکثریت مطلق اعضای شورا، به مقام معظم رهبری پیشنهاد و پس از تصویب معظم‌له با حکم رئیس شورا منصوب خواهد شد.»

انتهاي پيام/
برچسب ها: شورا ، عالی ، مجازی ، تغییر ، دبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار