فرماندار شهرستان اهر،هشت سال دفاع مقدس را گنجینه افتخار و سربلندی ملت ایران ذکر کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، رضا صدیقی در جمع بسیجیان اهری گفت: هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی بود که ملت ایران با ایثار، رشادت و ازجان گذشتگی پیروزی از ولایت توانستند دشمن تا بن دندان مسلح که از سوی تمامی دول استکباری و ارتجاع منطقه حمایت می شد پیروز شوند.

وی، گفت: 8 سال جنگ تحمیلی تنها جنگی بود که رزمندگان اسلام با وحدت و همدلی تمامی نیروهای مسلح کشورمان بخصوص بسیجیان جان برکف تا حتی نگذاشتند یک وجب از خاک کشور عزیزمان در اشغال دشمن باشد که این بزرگترین افتخار برای ملت ولایی ایران است.

این مقام مسئول گفت: نباید دستاوردها، خاطره ها و 8 سال دفاع مقدس به خاطره ها بپیوندد و باید با راهکار و ساز و کار متناسب این فرهنگ را که برگرفته از فرهنگ عاشورا و فرهنگ اسلام ناب محمدی است در یادها زنده نگهداریم.

وی، تأکید کرد امروز نقش دستگاههای فرهنگی، آموزشی بخصوص بسیج، آموزش و پرورش و دانشگاهها بسیار مهم بوده و باید نسل بعد از جنگ را با ایثارگری های نسل اول انقلاب در 8 سال دفاع مقدس بیشتر آشنا نمائیم و اگر دراین راه موفق شویم و این فرهنگ به نحو شایسته به نسل سوم انقلاب منتقل کنیم قطعاً شبیخون فرهنگی و توطئه های مختلف دشمنان در حوزه فرهنگی تأثیری در اراده جوانان نخواهد داشت.

رضا صدیقی، در ادامه نقش بسیج و سپاه را در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی و در طول عمر پربرکت انقلاب و نظام بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: این نهاد مردمی و ارزشی در زمانی که نیاز به حضور بسیج و سپاه بوده با فرمان ولایت به این مأموریت ورود کرده و منشاء خدمات ارزشمند برای نظام و انقلاب شده است/س

برچسب ها: گنجینه ، افتخار ، سربلندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.