ملی پوش ژیمناستیک گفت: با وجود آسیب دیدگی از ناحیه کتف به مسابقات جهانی اعزام می شوم.

هادی خناری نژاد، ملی پوش ژیمناستیک ، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با نظر جعفر درویش زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک و برای کسب تجربه و اینکه از مسابقات دور نباشم در مسابقات جهانی حاضر می شوم.

وی ادامه داد: در اردوی آماده سازی تبریز که حدود یک ماه پیش برگزار شد از ناحیه کتف آسیب دیدم همچنان آسیب دیدگی ام رفع نشده ولی تمام تلاشم را برای حضور در مسابقات می کنم، اگر در دار حلقه نتوانم کاری از پیش ببرم در زمینی و خرک حلقه مسابقه می دهم.

وی با تاکید بر اینکه هر نتیجه ای که در این رقابت ها کسب شود برای نخستین بار به دست می آید گفت: این مسابقات در بخش های قهرمان و قهرمانان و انفرادی برگزار می شود و ملی پوشان ایرانی تاکنون به چنین رقابتی اعزام نشده اند.

سال 2009 قرار بود به این مسابقات که در لندن برگزار شد اعزام شویم ولی قضیه منتفی شد.

خناری نژاد تصریح کرد: حتی اگر در این رقابت ها جزو دوازده نفر اول شویم کار بزرگی کرده ایم و می توانم مدعی شوم برای ژیمناستیک ایران در حد طلا است و ممکن است باعث تعجب FIG فدراسیون جهانی ژیمناستیک شود ، از طرفی با کسب این رتبه ، سهمیه المپیک دست یافتنی می شود و می توانیم برای نخستین بار در مسابقات المپیک نیز حاضر شویم.

ملی پوش ژیمناستیک یا دآور شد: رضا فرنیا به دلیل عملی که پشت سر گذاشت در رقابت ها حاضر نمی شود.

سعید رضا کیخا نیز امتیاز خوبی در خرک حلقه دارد که اگر بتواند نمایش خوبی داشته باشد می تواند به فینال این بخش راه پیدا کند.

وی در خصوص عملکرد سرمربی خارجی تیم ملی عنوان کرد: باید ببینیم به این مربی چقدر امکانات داده ایم، به دلیل شرایط مالی فدراسیون طی یک سال اخیر در اردوهای پیاپی حضور نداشتیم در حالی که در ژیمناستیک اگر یک هفته در تمرینات حاضر نشوی به اندازه یک ماه از آمادگی ات کاسته می شود، می توانم بگویم یکی از حسن های گنادی کو تلنیکف این است که از حاشیه ها و وراست، هر ملی پوش که وارد اردوهای آماده سازی می شود توسط این سرمربی سنجیده می شود سپس در خصوص ادامه حضورش تصمیم گیری می کنند.

وی در ادامه افزود: ورزشکاران و مربیان باید تمام تلاش خود را بکنند، هیچ وقت نمی توانیم بگوییم همه کامل هستند، باید همه در کنار هم برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند.

خناری نژاد تأکید کرد: کوتلنیکف مربی با اخلاقی است، ژیمناستیک را دوست دارد و هر شب تمرینات ملی پوشان را بررسی می کند و برای آنها برنامه ریزی می کند.

گفتنی است، مسابقات جهانی ژیمناستیک از 7 مهرماه به میزبانی بلژیک برگزار می شود و ملی پوشان ایرانی 4 مهرماه تهران را به مقصد این کشور ترک می کنند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار