نشست خبری نمایشگاه یاد یاران با موضوع اعزام به جبهه در صبح امروز در سالن کنفرانس مجتمع شهید غنی پور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران این جلسه که با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقداد سردار جوشقانی و اداره فرهنگی منطقه 10 علی رضا یارقلی و مدیر روابط عمومی ناحیه مقداد و مدیر روابط عمومی معاونت اجتماعی برگزار شد.

جوشقانی جانشین فرماندهی مقداد در این جلسه گفت: انتقال فرهنگ پایداری و مقاومت به نسل جوان کشور نیازی است که با اجرای هنرمندانه و با واقعیت های موضوع دفاع مقدس نسبت به انتقال این فرهنگ اقدام نمایند.

وی در خصوص این که سپاه ناحیه مقداد سلسله نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان یاد یاران در سراسر تهران در دستور کار خود قرار داده است این نمایشگاه با رویکرد اعزام به جبهه توسط رزمندگان و اقشار مختلف برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان شهید غنی پور در متراژ 2700 متر مربع   با موضوع اعزام به جبهه با بیش از 50 غرفه برگزار شده است.

جوشقانی با اشاره به برنامه های اجرایی در این منطقه گفت: فضا سازی و نصب سردر با موضوع اعزام به جبهه ، نمایشگاه تنظیم مولتی مدیا، پاسخ به پرسش های جوانان در زمینه جنگ، گالری عکس رزمندگان، طراحی 17 غرفه هنری در زمینه اعزام به جبهه و سینمای کوچک از جمله برنامه های اجرایی در این نمایشگاه است .

وی با اشاره به دیگر غرفه ها در این نمایشگاه گفت: سالن کودک و نوجوان ، سالن تیراندازی با تپانچه، غرفه پزشکی تست قند خون رایگان، غرفه فروش محصولات فرهنگی از جمله غرفه هایی است که در این نمایشگاه برپا است.

گفتنی است که، ساعت کار نمایشگاه 9 تا 12 صبح ، 16 الی 20 بعد از ظهر است و علاقه مندان می توانند از یکم تا هفتم مهر ماه در این ساعات برای بازدید از این نمایشگاه مراجعه کنند.

در ادامه علی رضا یارقلی مدیر اداره فرهنگی منطقه 10 از عوامل اجرایی این نمایشگاه تقدیر و قدردانی کرد و گفت: برنامه های دیگری توسط شهرداری مانند تقدیر از همسران شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، غبار روبی و عطر افشانی مقبره شهدا، در هفته دفاع مقدس اجرا می شود./ف

برچسب ها: نشست ، نمایشگاه ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار