مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از اجرای جشنواره فرهنگ و هنر شمسه از امروز و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با عنوان مهر تربیت خبر داد.

عبادالله رمضانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاراندر تشریح این خبر با اشاره به برگزاری جشنواره شمسه در 3 بخش آیینی ، فرهنگ و هنر و تجسمی و در قالب 12 محور با عنوان ، فیلم، عکس ، نقاشی و تندیس ، شعر و ادب، قران، نهج البلاغه ، دعا و نیایش، سرود و موسیقی و نیز کاریکاتور، خوش نویسی گرافیک، نمایش، اظهار داشت: این جشنواره از امروز تا 15 اسفند ماه با همت اداره کل فرهنگی و مشارکت شهرداری مناطق 22 گانه و مدیریت سرای محلات برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اجرای جشنواره های آیینی شمسه از ابتدای ماه رجب و مشارکت بیش از 50 هزار شهروند در این جشنواره افزود: ثبت نام در جشنواره فرهنگ و هنر شمسه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از امروز در سرای محلات آغاز می شود.

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با بیان تبلیغات و اطلاع رسانی وسیع در سطح کلیه سرای محلات 374 گانه شهر تهران عضویت علاقه مندان به شرکت در سومین جشنواره شمسه در کانون های محلی خانه فرهنگ و هنر ، قرآن و عترت و کتاب سرای محلات را نخستین گام شرکت در جشنواره عنوان کرد و افزود: بدون عضویت شرکت کنندگان در کانون ها امکان حضور در جشنواره فراهم نخواهد شد.

رمضانی با اشاره به این که عوامل اجرایی شمسه ضمن استقرار در سرای محلات جهت ثبت نام در مدارس حضور خواهند یافت افزود:  کارگاه های آموزشی توجیهی  و نیز آموزش مقدماتی نظیر تئاتر، سرود ، موسیقی و ... به درخواست مدارس برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر فعالیت 4870 کانون فرهنگی هنری و مذهبی در 335 سرای محلات و عضویت فعال 90 هزار نفر ادامه داد: با توجه به برگزاری این جشنواره در سرای محلات در سرای محلات 374 گانه شهر تهران و کلیه مدارس مناطق 22 گانه پیش بینی می شود بیش از 250 هزار نفر از علاقه مندان از این برنامه ها استقبال و ثبت نام نمایند.

مدیر کل فرهنگ شهرداری تهران با بیان جمع آوری بانک اطلاعات هنرمندان هر محله در اولین سال اجرا و نگه داشت استعداد ها و پتانسیل ها کشف شده در دومین سال برگزاری جشنواره شمسه خاطر نشان کرد: جهت دهی به سمت وظایف و ماموریت های  مدیریت شهری از مهم ترین اهداف جشنواره امسال خواهد بود.

برچسب ها: جشنواره ، شمسه ، مهرتربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار