جلسه كنگره قايقراني كنفدراسيون آسيا براي برگزاري انتخابات مديريت توسعه ورزش اين هفته در حالي برگزار ميشود كه دنيا مالي رئيس سابق فدراسيون قايقراني چهارسال در اين سمت حضور داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران همانطور كه همه در جامعه ورزش كشور در جريان هستند بركناري احمد دنيا مالي رئيس اسبق فدراسيون قايقراني در دوران وزارت محمد عباسي در وزارت ورزش حواشي بسياري به دنبال داشته و تعليق هاي را متحمل احمد دنيا مالي مديريت رياست فدراسيون قايقراني را برعهده داشت توانست با توجه به لابي هاي فراوان و تزريق پول و اسپانسر زمينه رشد و پيشرفت اين رشته ورزشي را فراهم كرده و به عناوين قابل توجهي در رشته هاي مختلف قايقراني در سطح بين المللي دست يابد. دستيابي به كرسيهاي متعدد در آسيا و هم چنين فدراسيون جهاني از جمله موفقيت هاي ديگر دنيا مالي در اين رشته ورزشي بود.

بركناري وي از رياست فدراسيون قايقراني باعث شد تا مجموعه اي از افراد متخصص و با تجربه به حمايت از وي كناره گيري كرده و به كارشان در ورزش قايقراني پايان دهند که این اتفاق هم در نوع خود جای بررسی های کارشناسی بسیاری دارد.

در حالیکه در حدود چهارده ماه از این اتفاق می گذرد، احمد دنیامالی هنوز نتوانسته به پشت میز ریاست در فدراسیون قایقرانی بازگردد و این رشته با توجه به تزریق نشدن پول و اسپانسر با مشکلات عدیده ای در مقایسه با قبل روبرو شده است.

در حال حاضر منهای در نظر گرفتن مشکلات داخلی مهمترین دغدغه حفظ کرسی های بین المللی در این رشته ورزشی است که باید مورد توجه مسئولین قرار گرفته و برای حفظ این شرایط هرچه سریعتر دست به کار شوند، زیرا که از دست دادن این کرسی ها به طور حتم اتفاق خوشایندی برای ورزش قایقرانی با توجه به شرایطی که طی چندماه اخیر بوجود آمده نیست.

احمد دنیامالی مدیر توسعه ورزش قایقرانی در آسیا در حالی باید راهی انتخابات سمرقند شود که در حال حاضر هیچ فعالیتی در فدراسیون قایقرانی نداشته و این موضوع بطور حتم در این انتخابات مورد توجه گزینه های خارجی قرار خواهد گرفت.

حال با توجه به شرایط حاکم این سوال پیش می آید که آیا دنیامالی اینبار هم پیروز انتخابات سمرقند خواهد شد و یا پست خود را به دیگری واگذار خواهد کرد؟

امیدوار هستیم مسئولین با تمهید برنامه هایی شرایط لازم برای حفظ این کرسی ها را برای ایران در عرصه بین المللی فراهم کرده و امکان بازگشت مجموعه ای که در گذشته با توان فنی و مدیریت بالا به دنبال رشد و توسعه در قایقرانی ایران بودند، هرچه سریعتر فراهم کنند./آق
برچسب ها: دغدغه ، کرسی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار