معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مراجع تقلید و نمایندگان از سخنان رئیس جمهور در مورد عفاف و حجاب تقدیر و حمایت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین "مجید انصاری" معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره سخنان اخیر رئیس‌جمهور درباره حجاب و عفاف اظهار داشت: تاکید رئیس دولت بر دوری از افراط و تفریط در اجرای عفاف و حجاب بسیار مورد اهمیت واقع شد و قابل ستایش است.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با برخی از مراجع تقلید در قم، گفت: مراجع عظام در دیدارهای مشترک خود از توجه و تاکید رئیس‌جمهور بر موضوع حجاب و عفاف بسیار خرسند بوده و ابراز رضایت داشتند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: دولت همواره سعی دارد اجرای این موضوع را به دور از هر حاشیه‌ و  به دور از افراط و تفریط اجرا کند و همچنین به حقوق شهروندی مردم تعرض نکند.

حجت‌الاسلام و المسلمین انصاری با اشاره به بیانیه تقدیر 180 نماینده مجلس از سخنان رئیس‌جمهور در این رابطه گفت: نمایندگان با ارائه این بیانیه تعامل و همکاری قوه مقننه را در راستای اجرای هرچه بهتر موضوع عفاف و حجاب مطرح کردند و دولت نیز از تعامل نمایندگان در برنامه‌های خود استقبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برنامه‌های دولت و همچنین مواضع نمایندگان با رعایت اعتدال به نحو احسن اجرا شود تا زمینه تعامل هر چه بهتر این دو قوه همواره گسترده‌تر شود.

معاون رئيس‌جمهور درباره برگزاري جلسات مشترک دولت و مجلس گفت: اولين جلسه مشترک دو قوه مقننه و مجريه پس از سفر رئيس دولت به نيويورک برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار