تغيير در كنداكتور شبكه پويا؛

شبكه پويا با دو روز ويژه‌برنامه به استقبال اول مهر مي‌رود

شبكه پويا به مناسبت آغاز سال تحصيلي دو روز ويژه‌برنامه پخش مي‌كند؛ اين شبكه همچنين تغييراتي در كنداكتور خود ايجاد مي‌كند و برنامه‌هايش را يك ساعت زودتر روي آنتن مي‌برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،‌علم‌بيگي، مدير تامین برنامه  شبكه پويا با اعلام اين خبر گفت: به مناسبت شروع مدارس در روزهاي 31 شهريور و اول مهر، برنامه ويژه‌اي داريم. در اين 2 روز تقريبا همه برنامه‌ها ی روتينمان را قطع مي‌كنيم و برنامه‌هاي جذاب و كوتاه پخش مي‌كنيم تا به اين ترتيب فضای شاد برای استقبال از سال جدید تحصیلی ایجاد نماییم.

او ادامه داد:‌ مجموعه‌هاي كوتاه 3 تا 8 دقيقه‌اي و گلچيني از مجموعه‌هاي اپيزوديك از جمله موارد ويژه‌اي هستند كه در اين دو روز روي آنتن مي‌روند. ، ماجراهاي جنگل، ماكاروني‌ها، زندگي لاك‌پشتي، باب‌اسفنجي، تام و جري جديد ، روياي دوچرخه، روبات فضايي، خرگوش شعبده‌باز، مستربين  توئیتی و گوفی و... در اين دو روز از شبكه پويا پخش خواهند شد.

علم‌بيگي افزود: ‌البته هفته آينده مصادف با هفته دفاع مقدس هم هست،‌ به همين دليل در اين دو روز برخي ويژه‌برنامه‌هاي مناسبتي هم در آنتن شبكه پوبا گنجانده شده تا بچه‌ها فراموش نكنند در هفته دفاع مقدس قرار داريم. تپه عقاب‌ها، حماسه يك دلاور و همسنگر دليرم هم مجموعه‌هاي دفاع‌مقدسي هستند كه در اين دو روز پخش خواهند شد. 

علم‌بيگي به تغيير ديگر كنداكتور شبكه پويا از ابتداي مهرماه اشاره كرد و گفت:‌ از شروع مهرماه، برنامه‌هاي ما از ساعت 6 و 30 دقيقه صبح شروع مي‌شود و ساعت 22 و 30 دقيقه بعد از پخش لالايي به اتمام مي‌رسد. التبه روزهاي پنج‌شنبه و جمعه كه بچه‌ها مدرسه ندارند، برنامه‌ها از ساعت 7 روي آنتن خواهد رفت. 

وي همچنين ادامه داد: برنامه "بچه‌ها مدرسه" در روزهاي هفته با آيتم‌هاي  جذاب و كوتاه مثل "تام و جري"‌ رود رانر و....در بچه ها نشاط صبحگاهی  ایجاد خواهد کرد  تا براي رفتن به مدرسه حاضر شوند.  
وي به برنامه‌هاي كنداتور پويا از ابتداي مهرماه اشاره كرد و گفت:‌ دینو و میمو، چاپی و چاپو، قصه های باباسمور، بچه‌های کوه آلپ، گوزن سفید، تارا، کانگوروها، سطل سحر آمیز، گربه ساده لوح، شهر درختی وکفاشی بابا بزرگ از جمله مجموعه  انیمیشن‌های خارجی شبکه پویا و ترانه های حسنی، سوگولی، سه بره کوچولو، جوجه طلایی، خمره، آقا معلم و بچه‌ها، اگر گفتی من کجام، وقت دیدار، دایی جان جان دایی، بادبادک آبی، شنگول آباد، مدرسه‌ای در جنگل، قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، آریو، پهلوانان، طنزهای اجتماعی، ببین و بساز مقوایی  مجموعه انیمیشن‌های ایرانی شبکه پویا در سه ماهه سوم امسال هستند. 

علم بیگی در پایان و در واکنش به ایجاد شبکه های فرسی زبان کودک که اخیرا و با اهداف خاص راه اندازی شده اند گفت :شبکه پویا ویژگی خاصی دارد که به واسطه آن هیچ شبکه خارجی نمی تواند رقیب آن شود اول آنکه دسترسی به آرشیو کارهای نوستالژیک و قدیمی بسیارغنی دارد و دوم آنکه به تولیدات روز ایرانی که در مرکز پویانمایی صبا و نیز در برخی مراکز استانها تولید می شوند دسترسی دارد . این دو امتیاز بزرگ که سبب ایجاد تنوع در ارائه و پخش  برنامه  می شودبرای شبکه  های فارسی زبان خارجی که قصد جلب  و  ربودن مخاطب ایرانی را دارند هرگز مهیا نخواهد شد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار