رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: خدا به سرمربی تیم ملی ما رحم کرد که به تهران آمده بود اگر بجنورد می ماند معلوم نبود چه اتفاقی برایش می افتاد.

حسین رضا زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت کوروش باقری اظهار داشت: از مردم می خواهم که برای باقری دعا کنند تا 72 ساعت طاقت بیاورد اگر دو روز را بگذراند انشاء اله خوب خواهد شد.

وی ادامه داد: متأسفانه مشکل قلبی باقری ارثی است و مادرش نیز این مشکل را داشت کوروش شانس آورد که به خاطر کارهای دانشگاهی اش مجبور شد اردوی تیم ملی در بجنورد را رها کرده و به تهران بیاید اگر در بجنورد بود و این اتفاق برایش می افتاد با توجه به کمبود امکانات آنجا معلوم نبود چه اتفاقی برایش می افتاد.

رضا زاده تصریح کرد: کادر پزشکی تهران بسیار زحمت کشیده اند و اکنون با تزریق وی را بیهوش نگه داشته اند تا دو روز استراحت کند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه استرس عامل سکته قلبی کوروش باقری شد گفت: باقری در مدتی که سرمربی تیم ملی بوذ بسیار زحمت کشید و فشارهای زیادی را تحمل کرد من از تمامی ملی پوشان رشته های مختلف ورزشی خواهش می کنم که رعایت حال مربیان خود را بکنند و نگذارند فشار زیادی را متحمل شوند امیدوارم باقری هم هرچه زودتر سلامتی کاملش را به دست آورد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار