مهلت ثبت نام ‌پذيرفته ‌شدگان نهايي ‌‌كدرشته‌ دوره ‌مهندسي ‌فناوري ‌و ‌دوره‌ كارشناسي‌ تا 2 مهر ادامه دارد.

دکتر علی صدر، معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجوئی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پذيرفته‌شدگان لازم است در يكي از روز‌هاي شنبه 30/6/92 لغايت سه شنبه 2/7/92 با در دست داشتن مدارك اعلام شده و  باتوجه به كدرشته محل قبولي به مراكز آموزشي ذيربط مراجعه نمايند.

وی گفت: براساس ضوابط مربوط به گزينش رشته‌هاي نيمه‌متمركز براي رشته‌هايي كه نياز به اقداماتي نظير مصاحبه و يا آزمون عملي دارند، براي شركت در مراحل مذكور در يكي از روز‌هاي شنبه 30 شهریور ماه  لغايت سه شنبه 2 مهرماه به نشاني تعيين شده در دفترچه راهنماي پذيرش دوره‌هاي مذكور مراجعه نمايند.

وی یاد آور شد:بديهي است عدم مراجعه داوطلبان در روزهاي تعيين شده براي انجام مراحل نهايي گزينش به منزله انصراف قطعي از پذيرش در رشته ذيربط تلقي خواهد شد.

وی افزود:ضمناً به اطلاع معرفي شدگان رشته‌هاي نيمه‌متمركز مي‌رساند كه پس از اعلام نتيجه مراحل مصاحبه و يا آزمون عملي اين دسته از داوطلبان، گزينش نهايي انجام و فهرست اسامي قبول‌شدگان نهايي متعاقباً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور اعلام میشود./ح
برچسب ها: ثبت نام ، مهندسی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار