پاسداري از ارزش‌هاي دفاع مقدس و توليد آثار موسيقي مقاومت غرور ملي را افزايش مي دهد.

"محمدگلريز" خواننده در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، گفت: علاقه به ميهن و عشق به آباداني وطن در همه مردم و در هر قشري وجود دارد.




توليد آثار موسيقي مقاومت و دفاع مقدس، حس مقاومت را در مردم تقويت مي‌كند. در همه جهان اين موضوع حائز اهميت است و به همين سبب براي موسيقي ملي خود سرمايه‌گذاري كرده و آنرا ارج مي‌نهند.

وي ادامه داد: موسيقي مي‌تواند ملتي را به حركت وا دارد. همچنان كه ملت شريف ايران نيز با برخي سرود دوران انقلاب و جهاد مقدس خاطره‌هاي بسياري دارند، تا آنجا كه حتي برخي از اين سرودها در خلال عمليات‌ها خوانده مي‌شد و در واقع اين آثار با زندگي مردم عجين شده بود.

خواننده سرود خاطره‌انگيز "خجسته‌باد" در ادامه عنوان كرد: هفته دفاع مقدس، موقعيت بسيار مناسبي است تا بيشتر به اين مقوله بپردازيم. زيرا آثار فاخر در ا ين زمينه، غرور ملي را مي‌افزايد با توجه به آنكه در معرض تهاجم فرهنگي، خصوصا در زمينه موسيقي قرار داريم، نبايد فعاليت‌هاي اين عرصه به همين يك هفته محدود شود.

اين خواننده اظهار داشت: هر زمان و در هر لحظه براي ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، شهدا، جانبازان و از جان گذشتگان و كسانيكه آرامش و امنيت را براي ايران عزيزمان به ارمغان آورده‌اند، آثاري را توليد كرد.

گلريز بيان كرد: نقش رسانه‌ها در اين امر بسيار حائز اهميت است، زيرا يكي از تاثيرات مثبت اين اقدامات ايجاد غرور ملي و حس مقاومت در همه مردم به خصوص جوانان است.

وي در خصوص جشنواره مقاومت تصريح كرد: اين جشنواره با جذب خوانندگان موسقي پاپ كه براي توليد آثار دفاع مقدس و استقبال اين هنرمندان، برگزار شد و بازتاب‌هاي بسيار خوبي را در موسيقي مقاومت به همراه داشت.

اين خواننده خاطر نشان كرد: در جهان امروز براي حفظ ارزش‌هاي دفاع مقدس، شهدا و جانبازان گران‌مايه با حمايت مسئولان و همت هنرمندان عزيز بايد دست به دست هم داده و آثاري ارزشمند و ماندگار را توليد كرد.

گفتني است؛ قطعات جديد محمد گلريز به همراه اركست سمفونيك در گراميداشت شهيد تهراني مقدم وضعيت دفاع كشور عزيزمان است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار