اداره كل روابط عمومي رسانه ملي ، نمايشگاه رسانه هاي دفاع مقدس را در پارك ملت تهران داير كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرنگار روابط ‌عمومي رسانه ملي ،در مراسم افتتاح اين نمايشگاه ، با حضور جانشين فرمانده سپاه محمد رسول‌الله از خانواده‌هاي شهيدان محمدرضا ميرزايي چهارده، شهيدسعيد علي مددي ، شهيد اسماعيل طباطبايي و شهيد مصطفي احمدي روشن و نيز جانبازحميدرضا لطفي قدرداني شد .

سردار ذوالقدر در اين مراسم كه مدير كل روابط‌عمومي صداوسيما ، تني چند از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، مسوولان شهرداري و مردم حضور داشتند به تشريح ارزش هاي دفاع مقدس پرداخت .

وي گفت: پيروزيها، شيريني‌ها و تلخي‌هاي دوران دفاع مقدس متعلق به همه ملت ايران است .

وي گفت :  رزم جانانه فرزندان ايران اسلامي در دوران دفاع مقدس همه معادلات جنگي در جهان را به هم ريخت و در نهايت دلاورمردان ما با پيروزي بر دشمن ، نظام ما را در جهان سرافراز كردند .

سردار ذوالقدر گفت : امروزه ملت هاي آزاده با الگو قرار دادن جمهوري اسلامي ايران در مقابل طرفندها و توطئه‌هاي دشمنان مي‌ايستند و زيربار ظلم نمي‌روند .

سردار ذوالقدر با بيان اين مطلب كه امروز دشمنان جمهوري اسلامي ايران با توطئه‌هاي فرهنگي و اجتماعي درصدد ضربه زدن به نظام ما هستند ، گفت: امروز دنياي استكباري از بازدارندگي نظام اسلامي ما به وحشت افتاده است و به همين منظور هر روز دست به يك طرفند جديد بر عليه مردم ما مي‌زند .
 
نمايشگاه رسانه‌هاي دفاع مقدس تهران متشكل از 15 غرفه از ارزش‌هاي ماندگار دوران جنگ شامل عكس‌ها ، يادها ، دست نوشته‌ها و خاطرات ايثارگران، رزمندگان ، شهداء، جانبازان و اسراء و نيز تجهيزات و امكانات فني و مخابراتي و جنگي و همچنين وسايل و امكانات صوتي و تصويري صداوسيما در دوران دفاع مقدس است .

 اين نمايشگاه كه به همت اداره كل روابط‌عمومي سازمان صدا و سيما ، شهرداري منطقه 3 تهران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بر پا شده است  تا 6 مهرماه در فضاي باز پارك ملت براي بازديد عموم داير است . 

همچنين در اين نمايشگاه جشنواره دفاع مقدس  هر شب 19:30 تا 21 با اجراي برنامه‌هايي شاد و مفرح شامل موسيقي، نمايش، تقليد صدا، خاطره‌گويي و مسابقه برپاست .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.