فیلم کوتاه «به رنگ زندگی» کاری از داود جلیلی است که پس از عبور از جشنواره‌های گوناگون در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم تهران حضور یافت.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، فیلم کوتاه به رنگ زندگی روایتگر یک چشم پزشک است که به طور ناخواسته وارد روستایی شده و مجبور است به تعدادی از افراد روستا که مشکل بینایی دارند کمک کند که در ادامه متوجه می‌شود هر کدام از این افراد دلیل ویژه‌ای برای خوب دیدن دارند و...

داود جلیلی با ساخت فیلم کوتاه «به رنگ زندگی» تا کنون در چندین جشنواره ملی شرکت کرده و رتبه نخست بخش داستانی جشنواره عمار را به خود اختصاص داده است.

فیلم پیش از این به دلیل کیفیت و مهارت بالا در تولید به عنوان فیلم برگزیده انجمن سینمای جوانان در جشنواره بام ایران اکران شد.

«به رنگ زندگی» همچنین با شرکت در نخستین جشنواره ادبی و فرهنگی مهاجرانه‌ها که با محوریت روحیه جهادی و تبیین شاخص‌های شهروند جهادی، مؤمن جهادی و تبیین تفکر جهادی برای اقشار مختلف مردم برگزار شده بود مورد تقدیر قرار گرفت.

داوود جلیلی از جمله هنرمندان قمی است که سابقه درخشانی در عرصه فیلم‌سازی داشته و در این راستا می‌توان به تولید پنج فیلم کوتاه داستانی و پنج فیلم مستند در کارنامه کاری او اشاره کرد.

این هنرمند قمی این بار با فیلم «به رنگ زندگی» در جشنواره بین‌المللی تهران شرکت کرده و از فیلتر هیئت انتخاب عبور کرده و به بخش مسابقه فیلم‌های داستانی این جشنواره رسیده است.

فیلم «به رنگ زندگی» به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان استان قم و نویسندگی مهناز همتیان و تصویربرداری سلمان ابوطالبی به تولید رسیده است./س

برچسب ها: قم ، نمایش ، به ، رنگ ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.