دارنده مدال طلای سنگین وزن مسابقات جهانی 2013 بوداپست گفت:فقط به قصد کسب مدال طلا پا به میدان جهانی گذاشتم وخوشحالم که به لطف خدا این امر محقق شد.

امیر علی اکبری پس از کسب مدال طلای جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:دو سال دوری از میادین برای من که عاشق کشتی گرفتن هستم خیلی سخت بود و تنها چیزی که می توانست باعث شود این خاطره تلخ را فراموش کنم مدال طلای رقابتهای جهانی 2013 بوداپست بود.

وی ادامه داد: برای آنکه در مسابقات جهانی به موفقیت برسم با همه وجود تمرین کردم و امروز خوشحالم که توانستم مزد زحماتم را بگیرم.

دارنده مدال طلای جهان درباره حریفانش اظهار داشت:تا حضور در مرحله نیمه نهایی فرنگی کاران کشورهای اوکراین،سوئد وآلمان را خیلی راحت وبدون دادن حتی یک امتیاز از پیش رو برداشتم.در مرحله نیمه نهایی مقابل رضا کایالپ قرار گرفتم که تا انداره ای اذیت شدم و خوشبختانه با شکست وی انتقام رقابتهای جهانی دانشجویان را گرفتم.در رقابت فینال نیز به راحتی کشتی گیر با تجربه استونی را شکست دادم و به اولین مدال طلای سنگین وزن تاریخ کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی رسیدم.

وی افزود: بیش از کسب رکورد از این موضوع خوشحالم که پس از دو سال دوری از میادین توانستم بار دیگر با دوبنده تیم ملی کشورم افتخار آفرینی کنم که امید وارم مردم این هدیه ناقابل را از من بپذیرند.

علی اکبری خاطرنشان کرد:هدفم کسب خوشرنگترین مدال المپیک 2016 است و برای رسیدن به این مهم با همه وجود تلاش خواهم کرد ودر نهایت نیز از همه کسانی که در این مدت من را در راه حضور در مسابقات جهانی و کسب مدال حمایت و کمک کردند تشکر ویژه می کنم./آق

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار