سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: نداشتن پخش زنده رقابت ها بی احترامی به ما و فوتسال کشور است. خودمان به دنبال برنامه های پخش زنده هستیم.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با تلاش مسئولان باشگاه هفته گذشته رضایت یکی از شبکه ها را برای پخش رقابتمان با زمزم گرفتیم تا این رشته مدال آور برای کشور که جذابیت های خاص خود را دارد، غریب نماند. با توجه به اینکه پس از گذشت مدتها به این مهم دست یافتیم که برخی از عوامل چوب لای چرخ می گذارند و مانع پخش زنده رقابت ها می شوند، خودمان همت کردیم تا بار دیگر شور و اشتیاق به سالنهای فوتسال بازگردد.
از این رو با مساعدت مسئولان در سالن شهرداری جایگاهی را برای دوربین های یکی از شبکه ها تدارک دیدیم که دوستان گزارشگر بدون مشکل از بازی تصویر برداری کنند. متأسفانه این رقابت به صورت زنده پخش نشد و با 24 ساعت تأخیر فیلم کامل بازی در شبکه ورزش به نمایش گذاشته شد.
تأخیر در پخش رقابت باعث ناراحتی ام شد چراکه قرار بود این دیدار پخش زنده شود.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران تصریح کرد: در صورتی که روند بی اهمیتی های صدا و سیما به پخش فوتسال ادامه پیدا کند دو پیامد منفی در پی خواهد داشت، نخست اینکه مردم خوب کشورمان از مشاهده جذابیت ها و لحظات ناب فوتسال محروم می شوند و از سوی دیگر فوتسالی ها به علامت تسلیم دستهایشان را بالا می گیرند و عطای تیم داری با این مشکلات را به لقایش می بخشید در این مرحله دیگر دلسوزی ها و فعالیت های مسئولان بی فایده است و دیگر نمی توانند تلاشگران را به صحنه بازگردانند.
در این وضعیت به عنوان زنگ خطر عمل می کنم تا گوش مسئولان شنوا شود، اتفاقاتی که در این روزها رخ می دهد تنها ثمره منفی برای ما خواهد داشت. در زمانی که افراد انگشت شماری تلاش خود را برای سرپا نگه داشتن فوتسال به کار می گیرند، باید از افرادی که ما را حمایت مالی می کنند تقدیر کرد تا دیگر حامیان مالی نیز بار دیگر جرأت سرمایه گذاری را پیدا کنند.

**تنها به سرمربیگری تیم ملی امید می اندیشم

خوراکچی در خصوص پیشنهاد مربیگری در تیم ملی امید فوتسال کشورمان بیان داشت: در صحبت هایی که با خسوس داشتم متوجه بلاتکلیفی وی در مورد پستش در کادر فنی تیم ملی امید شدم گویا تاکنون مسئولان کمیته در مورد حضور وی در کادر فنی تصمیمی نگرفته اند.

البته تصمیم نهایی خود را گرفته ام و ضمن تشکر از تمام کسانی که با بررسی شرایط، مقدمات حضورم در تیم ملی امید را تدارک دیده اند باید با صراحت بگویم من به عنوان کمک مربی فعالیت نمی کنم. زمانیکه برای امیدهای کشورمان به دنبال سرمربی باشند آماده ام تا فعالیتم را آغاز کنم. معتقدم با توجه به تلاشهایم در این سالها به مرحله ای رسیده و کارنامه موفقی کسب کرده ام که چنین ادعایی داشته باشم. اگر برای دستیاری خسوس به دنبال مربی می گردند بهتر است مربیان جوانی را که انگیزه بالاتری دارند، به خدمت بگیرند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار