در پي تأييد حكم اعدام 4 نفر از اعضاي اصلي باند وحشت از سوي دیوان عالی كشور ، اين 4 نفر به زودی در کرمان اعدام می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری استان کرمان ، براساس تحقيقات به عمل آمده ، باند وحشت از سال 91 فعاليت خود را در قالب گروهي مخرب وسازمان يافته كه جرائم خشن را با شگردهاو روشهاي خاص انجام مي داده اند ، آغاز کرده است.

معاون اظهارنظر دادسراي عمومي و انقلاب كرمان گفت : این باند جرایمی از قبیل قدرت نمایي با چاقو و سلاح سرد، باجگيري، زورگيري و جرائم به عنف به جنس مخالف از قبيل تجاوز ،تعرض و سرقت را در پرونده دارند.

علی سیدی نوع جرائم و حساسيت موضوع را عامل تشكيل گروه ويژه برای دستگيري اعضاي اين باند عنوان كرد و افزود : با يك كار اطلاعاتي شبانه روزي پلیس آگاهی ، در ابتدا یک نفر از سر كردگان اين باند دستگير و تحويل دستگاه قضائي شد و بقیه اعضای باند نیز با شگردهای پلیسی و اطلاعاتی در کمترین زمان ممکن در دام قانون گرفتار شدند.

وی تصريح كرد: با توجه به حساسيت موضوع وتأكيد مسئولان عالي قضائي استان از جمله رئيس كل دادگستري استان و دادستان كرمان اين پرونده در خارج از نوبت رسيدگي و ظرف كمتر از 2 ماه منجر به صدور حكم در دادگاه کیفری استان شد.

وي ياد آور شد: مراتب رسيدگي به اعتراضات متهمان نيز به لحاظ حساسيت جرائم ارتكابي از طريق قوه قضائيه خارج از نوبت رسيدگي و احكام تأييد و برای اجراي حكم اعدام مجرمان به كرمان ارسال شد.

سیدی با اشاره به اجراي حكم اعدام محكومان اين پرونده به همه مجرمان و سلب کنندگان امنيت و آسايش عمومي هشدار داد: دستگاه قضايي با سلب کنندگان امنیت و آسایش عمومی برخوردی سریع و قاطع خواهد داشت تا درس عبرتی باشد برای کسانی که در وسوسه ارتکاب جرائم قرار دارند.

معاون داستان خاطرنشان کرد : این امر پیامی واضح و روشن به سایر مجرمان دارد و آن هم پرهیز از هر گونه جرم و خطاست که این مسئله آنها را به مایه عبرت دیگران تبدیل خواهد کرد چرا که تأمین امنیت در گرو اجرای قانون است ./س

برچسب ها: باند ، اعدام ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.