در جهت توسعه و ترویج بانکداری الکترونیکی؛
در جهت توسعه و ترویج بانکداری الکترونیکی؛
به گزارش
گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، در راستاي جلب رضايت مشتريان، ارتقاي کيفي خدمات، تنوع بخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، اين بانک نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان در اسرع وقت اقدام نموده و بر اين اساس تا پايان مردادماه سالجاري، بالغ بر 35 ميليون و 375 هزار کارت صادره و تحويل مشتريان نموده است که از اين تعداد، 25 ميليون کارت مربوط به استانها و 10 ميليون کارت مربوط به مشتريان در تهران است.
اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي الکترونيکي، کارتهاي سپهر با توجه به قابليتهاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاههاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاههاي پايانه فروش و ... را براي مشتريان فراهم ميسازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
گفتني است دارندگان سپهرکارتها ميتوانند از خدات متنوع دستگاههاي خودپرداز، پرداخت تلفني قبوض، تلفن بانک صداي سپهر (09602)، پايانههاي فروش نصب شده در فروشگاههاي معتبر سراسر کشور و دستگاههاي کارتخوان شعب استفاده نمايند.
شايان ذکراست اين بانک با هدف تکريم از مشتريان، جشنواره اي تحت عنوان جشنواره خدمات الکترونيکي، را از اول شهريور ماه برگزار و به استفاده کنندگان از خدمات نوين اين بانک به قيد قرعه و براساس امتيازات کسب شده جوايز ارزندهاي اهدا و از آنان تقدير به عمل خواهد آورد که براساس دستور العمل اعلام شده اين بانک ضمن امتيازبندي استفاده کنندگان از خدمات الکترونيکي نظير؛ اينترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خودپرداز و پايانههاي فروش با انجام قرعه کشي جوايز ارزندهاي شامل: خودرو مگان، پژو 207، تبلت، لپ تاپ، گوشي تلفن همراه هوشم��د و هزاران جايزه نقدي را به برندگان اعطا نمايد.
انتهاي پيام/