سر پرست باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: در بازی با نفت اسکوربرد در ورزشگاه تختی اهواز نصب خواهد شد.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اسکوربرد براي ورزشگاه تختي اهوواز روز گذشته به بندر رسیده است و مسئولین باشگاه در حال ترخیص آن هستند تا در هفته دوازدهم در بازی مقابل نفت تهران از آن استفاده کنيم.

 سرپرست فولاد خوزستان در ارتباط با وضعیت رحمانی و حضورش در لیگ آلمان افزود: رحمانی درحال مذاکره با مسئولین باشگاه مد نظرش است ولی در حال حاضر وضعیتش برای حضور جدی در این لیگ مشخص نیست.

وی در ارتباط با وضعیت تیم و شرایط بازیکنان گفت: بازیکنان بعد از برد مقابل سایپا در شرایط خوبی به سر می برن و از انگیزه های بالایی برخوردار شده اند.

ابن قاسم افزود: بازیکنان طبق برنامه ریزی سر مربی تیم دیروز را به استراحت پرداختند و امروز هم  یک بازی تدارکاتی را با یک تیم همشهری انجام خواهیم داد و بازیکنانی که در بازی با سایپا فرصت بازی نداشتند در این دیدار بازی خواهند کرد.

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در خصوص صدر نشینی فولاد تا اینجای لیگ افزود: تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم این است که بتوانیم تا انتهای فصل با قدرت در مسابقات ظاهر شویم تا بتوانیم در انتهای لیگ در صدر جدول بمانیم.

وی در خصوص اینکه آیا در بازی با ملوان مصدوم یا محروم دارند یا خیر بیان کرد: تمامی بازیکنان از نظر جسمانی در سلامت هستند و مصدومی نخواهیم داشت ولی بختیار رحمانی در بازی با ملون ما را به دلیل محرومیت همراهی نخواهد کرد./مح

 

 

 


برچسب ها: وضعیت ، انگیزه ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار