ثبت‌نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون رشته‌های جدید دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از ساعت ۱۴ امروز ۳۱ شهریورماه برای تهران و برخی از مراکز استان‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد، ثبت‌نام برای تکمیل ظرفیت بدون آزمون رشته‌های جدید دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از ساعت 14 امروز مورخ 31 شهریورماه آغاز می‌شود، لذا داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
 
بر اساس این گزارش، هر داوطلب می‌تواند یک رشته را انتخاب و در سایت مرکز آزمون ثبت نام کند. ثبت نام شوندگان با در دست داشتن پرینت، 24 ساعت بعد از ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه و نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.
 
بر اساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد، متقاضیان باید قبل از تهیه کارت از رشته/محل های موجود در سایت اطلاع  یافته و بعد برای ثبت نام قطعی اقدام کنند.
 
شایان ذکر است، زمان آغاز به تحصیل این دسته از ثبت نام شدگان از مهرماه امسال است.
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۰۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
سلام.خسته نباشید.
در سایت azmoo.org گفته قبل از خرید کارت اعتباری از رشته ها و گرایش ها اطلاع پیدا کنیم .ولی اصلا صفحه ی مربوط به آن باز نمیشه،این دیگه چه بازی ای است سر مردم میارند.لطفا پیگیری کنید تشکر
آخرین اخبار