تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان با شکست تیم چند ملیتی الریان قطر مقام قهرمانی رقابت های جام باشگاه های آسیا را از آن خود کرد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ درمرحله پایانی رقابت های جام باشگاه های آسیا با مصاف نماینده ایران وقطر چند ملیتی در بیست وچهارمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا در اردن ،محسن صادق زاده سرمربی نام آشنای ماهانی ها که در دیدارهای گذشته خود با ترکیب جواد داوری ، اوشین ساهاکیان ، حامد حدادی ، مهدی کامرانی و سانی بچیرویچ به میدان رفته بود در این دیدار نیز ترکیب اولیه تیم را حفظ نمود.

دور نخست با نتیجه نزدیک 19 بر 18 به سود قطری ها پایان یافت. دور دوم با تجربه بازیکنان ماهانی برتری 23 بر 16 را برای آسمان خراشان کشورمان به همراه داشت تا نیمه نخست با برتری فولاد ماهان سپاهان پایان یابد.با شروع نیمه دوم بازی و در دور سوم نماینده قطر به پیروزی 28 بر 17 دست یافت.

با شروع دورچهارم ماهانی ها برای حریف خود تیم چند ملیتی قطر قدرتنمایی کردند تا این دیدار با نتیجه 84 بر 74 به سود فولاد ماهان سپاهان پایان پذیرد و نماینده کشورمانبهعنوان نخستین تیم بسکتبال شهرستانی تاریخ ایران با اقتدارمقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا را کسب نماید.
حامد حدادی با کسب 20 امتیاز و 14 ریباند به عنوان تاثیرگذار ترین بازیکن ماهان انتخاب شد.مهدی کامرانی و سانی بچیرویچنیز به ترتیب با کسب 21و 19 امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بازیکنان تیم فولاد ماهان شناخته شدند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.