رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اصفهان گفت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس اصفهان در هفته گذشته با حضور بر بالین 2 هزار و 176 بیمار و مصدوم به آنان خدمات پیش بیمارستانی 115 ارائه کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، مهرداد آرتنگ اظهار کرد: کارشناسان اورژانس استان اصفهان طی روزهای 23 تا 29 شهریور ماه با حضور بر بالین 437 بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات رسانی کرده و در یک هزار و 500 مورد دیگر حادثه‌دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس های 115 به بیمارستان منتقل کردند.

وی با بیان افزایش 14 درصدی ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی 115 در روزهای پایانی شهریور ماه افزود: در این مدت181 بیمار با ناراحتی های قلبی، 55تن با بیماری های تنفسی ، 60بیمار با مسمومیت های دارویی و غذایی از خدمات این مرکز بهره مند شدند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اصفهان گفت: کارشناسان اورژانس از2176ماموریت انجام شده خود در 786 مورد به محل حوادث رانندگی اعزام شده و در 104 تصادف جاده‌ای و 682 سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه دیدگان خدمات رسانی کردند.
برچسب ها: اورژانس ، اصفهان ، ماموریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.