باشگاه مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران تکواندوکاران لیگ برتری خود را سه شنبه دوم مهر مشخص می کند.

رحیم صالحی مدیر و سرمربی تیم های تکواندوی باشگاه فرهنگی ورزشی جوانه تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: برای حضور در لیگ برتر تمام تلاش خود را می کنیم و منتظر ثبت نام تکمیلی در مسابقات هستیم تا تیم خود را آماده کنیم.

وی افزود: برای اینکه کارهای ثبت نام در لیگ برتر و از طریق سامانه الکترونیکی سازمان لیگ هر چه سریعتر و بدون مشکل انجام شود بجای پرداخت 10 میلیون مبلغ ورودیه یازده میلیون پرداخت خواهیم کرد.

صالحی در پاسخ به این سوال که برای حضور در لیگ برتر امسال چه بازیکنانی را مدنظر دارد، تصریح کرد: بعد از یک سال غیبت در لیگ برتر امسال قصد داریم از نوجوانان باشگاه در لیگ بزرگسالان استفاده کنیم به همین دلیل در فراخوانی از همه بازیکنانی که فکر می کنند می توانند به تیم لیگ برتری ما کمک کنند خواسته ایم در رقابت های انتخابی شرکت کنند.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی باشگاه جوانه دوم مهر در سالن جوانه و با حضور همه مدعیان برگزار می شود. در واقع در لیگ برتر بزرگسالان امسال قصد داریم از بازیکنان نوجوان استفاده کنیم./مح

برچسب ها: تکواندو ، جوانه ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هدی کشی زاده
۰۱:۵۸ ۰۷ دی ۱۳۹۲
استاد از شما خواهش میکنم که من را هم برای تست دادن دعوت کنید.من نه ساله که تکواندو کار میکنم پنج سال آن بصورت حرفه ای بوده از شما خواهش میکنم